Vino la ZILELE BIZ

20 - 24 noiembrie, ARCUB, Bucuresti

CSR

Implicarea în proiecte de CSR doar pentru că este la modă a ajuns să fie o etapă pe care și companiile din România încep să o depășească. Există deja mulți jucători care înțeleg că a face CSR fără o bună integrare în strategia de afaceri nu este eficient nici pentru mediul de afaceri, nici pentru comunitățile în care activează.

110 euro + TVA

600 lei (TVA inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

 

09.00 – 10.00 Înregistrarea participanților

 

10.00 – 11.30 SESIUNEA 1

De ce ar plăti donaţia mea salariul cuiva? – dezbatere 

Dezbaterea atinge un subiect extrem de sensibil: finanțarea cheltuielilor de regie într-un ONG. “Ar trebui ca toată activitatea ONG-urilor să se bazeze pe voluntariat?” / “Dar dacă eu, sponsor, donez pentru copiii orfani şi ei îşi cumpără SUV?”. Asupra banilor cu care funcționează ONG-urile există perspective diferite și uneori opuse. Rolul acestei dezbateri nu este, desigur, ca cineva să câștige. Și nici măcar să dăm răspunsuri ferme. Rolul este să înțelegem perspective diferite şi să declanşăm un dialog pe acest subiect tabu. La această dezbatere vor lua parte profesionişti din domeniu, atât din companii, cât şi din sectorul non-profit, precum şi toţi participanţii din sală.

Invitați:

Alina Kasprovschi, Director Executiv, Fundația Comunitară București
Alina este membru fondator al fundației, pe care o conduce de la înființarea din anul 2011. Ea lucrează cu donatorii organizației pentru ca implicarea lor să aibă impact și dezvoltă strategii de dezvoltare de comunități pentru București. Cu o experiență anterioară de zece ani în agenții de PR și companii multinaționale, Alina crede că viitorul aparține comunităților vii și vibrante.

Amalia Fodor, Director Executiv, Fundația Orange
Are peste 15 ani de experiență în comunicare organizațională, relații publice, responsabilitate socială corporativă și filantropie. Din 2012 este Director al Fundației Orange și coordonează proiectele de filantropie ale Orange în România.

Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries
Este Director Corporate Affairs și membru al Comitetului Executiv al Ursus Breweries, subsidiară a Asahi Breweries Europe Limited. S-a alăturat companiei în 2011 și este responsabil cu cadrul de reglementare, comunicarea externă & internă și cu agenda de dezvoltare durabilă. Robert s-a alăturat Ursus Breweries după o carieră în diplomație și relații economice internaționale. Este fellow al Edmund A. Walsh School of Foreign Service – Georgetown University, Washington DC, este absolvent al unui program de master la Universitatea Cambridge, Marea Britanie, și este doctor în economie din partea Institutului Național pentru Cercetări Economice al Academiei Române.

Gabriel Solomon, Președinte Fondator, Asociația People for Sport Romania
Gabriel este alergător, galantom, antreprenor, organizator de evenimente, dar în primul rând pasionat de sport. Cunoscut pentru proiectele sportive de anduranță 24h alergare pe bandă și 24 de ore alergare pe scări, Trans România Run, el a inițiat multe proiecte în care combină pasiunea pentru sport cu pregătirea IT: 42km.ro-o platformă dedicată sportului de masă, sportpici.ro-blog de sport pentru părinți și pitici. Co-inițiatorul proiectului Galantom.ro, platformă de fundraising peer-to-peer care ajută oamenii de bine să strangă fonduri pentru proiectele ONG-urilor care aduc schimbare în comunitate.

Moderator: Radu Atanasiu, Lector, IDEA Business School/MSM Romania
Predă gândire critică la programele de Executive MBA şi de Fast Track Management (Bucureşti şi Cluj) ale IDEA Business School/MSM Romania, la programul de MBA al Maastricht School of Management (Olanda), la Entrepreneurship Academy şi online, pe iversity.org

 

11.30 – 12.00 Pauză de cafea

 

12.00 – 14.00 SESIUNEA 2

Impact pentru dezvoltare responsabilă

12.00 – 12.30 KEYNOTE SPEAKER: MELANIA MEDELEANU
Unul dintre cei mai cunoscuți jurnaliști și oameni de televiziune din România, “mama” MagiCAMP, Melania Medeleanu vine la ziua de CSR pentru a le vorbi invitaților noștri despre responsabilitate socială, despre implicare și despre curaj.
După de 20 de ani petrecuți în televiziune ca editor prezentator știri și moderator de emisiuni sociale și politice, Melania Medeleanu și-a reconfigurat viața în jurul activităților de voluntariat. E fondatorul proiectului social Afterschool Clinceni și mama “MagiCAMP”, tabăra pentru copii cu afecțiuni oncologice. Își plătește întreținerea din lecții de dicție și media traininguri, iar în timpul liber caută strategii prin care să înlăture hainele care acoperă banda de alergat. Asta dacă nu sunt proteste în piață. Este coautor al cărții “Stereotipuri feminine în cultura românească”, responsabilă de capitolul referitor la felul în care femeia e reprezentata în mass-media.

 

12.30 – 13.00 BREAKOUT SPEAKER: CARMEN STERIAN 

Carmen Sterian, Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS – Impactul marketingului social – Unele branduri, în loc să investească în media, își promovează produsele punându-le la lucru în comunitățile în care acestea sunt vândute. Cât de eficientă este o astfel de abordare?

Carmen Sterian are peste 15 ani de experienţă în marketing şi publicitate, timp în care a lucrat pentru mai multe companii multinaţionale şi locale din România şi Belgia (Foss, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather) şi 11 ani de experienţă în PR, ATL, BTL, New Media prin activitatea desfăşurată pentru branduri precum: Vodafone, Coca-Cola, Sprite, ING, L’Oreal, Maybelline, Kandia, Rom, Radio XXI, Raiffeisen Bank, Berlin Chemie, Bancpost, Heineken, Zentiva, Microsoft, Chio, VISA, Toyota, Ford, PMI, Jack Daniel’s.

 

13.00 – 14.00 Dezvoltare responsabilă prin educație

De la o simplă anexă de bifat în agendă în urmă cu câțiva ani, CSR-ul este pe cale să devină o investiție fără de care companiile pierd avantaje competitive. Multe companii au făcut deja pasul spre un nou gen de a face afaceri, unul sustenabil, cu rezultate pe termen lung. Aceste companii au realizat că fără să integreze sustenabilitatea în activitățile de bază nu mai pot funcționa.

Tendințele momentului în CSR care se aplică în România sunt mai multe și se referă de la implicarea companiilor în activism social, educație sau economie circulară. O să vorbim despre toate acestea cu invitații noștri, care ne vor dezvălui cele mai interesante strategii legate de sustenabilitate pe care le folosesc zilnic în organizațiile din care vin.

Teme de discuție:

Proiectele în educație ale companiilor schimbă economia
De ce educația este noua frontieră în investițiile companiilor?
Cum pot companiile să incorporeze conceptele de educație continuă pentru a-și maximiza eforturile de sustenabilitate?
Cum ajută inovațiile strategiile de sustenabilitate ale companiilor?

Invitați:

Simona Penescu, Program Manager, Fundația Orange
Simona este Program Manager la Fundaţia Orange şi are o experienţă de peste 15 ani de brand management, comunicare şi filantropie în industrii diverse. Din poziţia actuală coordonează derularea şi strategia de comunicare a programului Digitaliada.

Virginia Oțel, Communication Leader, Garanti Bank România
De șase ani, Virginia Oțel este Communication Leader al Grupului Garanti România. Cu o carieră de peste 20 ani în domeniul industriei financiar-bancare, a lucrat pentru fonduri de investiții, piața de capital, banking și leasing, acumulând expertiză în bussiness development, marketing, managementul resurselor umane, comunicare și general management. Este implicată în diferite organizații non-guvernamentale.

Dana Dobrescu, Communication Manager, Unilever South Central Europe – Brands with Purpose
Din poziția pe care o ocupă, Dana a dezvoltat și implementat, în ultimii șase ani, strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs, comunicând cu precădere activitățile desfășurate sub umbrelă sustenabilității, ca parte a strategiei de business. În Unilever South Central Europe, desfășoară cu precădere activități de comunicare corporate: media relations, stakeholders engagement, advocacy, employee engagement, sustainability communication, acționând totodată că un consultant PR in house pentru cele 20 de branduri ale companiei, din perspectivă angajamentelor corporative.

Cristian Roman, Asociația Taxiul cu bomboane – Bombo Land!
Un proiect care își dorește să redea SENTIMENTUL de utilitate tinerilor cu nevoi speciale, prin ateliere unde vor putea deprinde meserii ușoare ce le pot desfășura de acasă sau în Bombo Land. Sau despre cum implicarea companiilor în asociațiile mici și mijlocii înseamnă șanse.

110 euro + TVA

600 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de CSR

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

300 euro + TVA

1600 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participă

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanţi financiari / firme de avocatură / oficialităti / reprezentanţi media

Abonează-te la noutăţile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni şi condiţii Politica de refund