Vino la ZILELE BIZ

9-13 noiembrie, Hotel Novotel, Bucuresti

CSR

Implicarea in proiecte de CSR doar pentru ca este la moda a ajuns sa fie o etapa pe care si companiile din Romania incep sa o depaseasca. Exista deja multi jucatori care inteleg ca a face CSR fara o buna integrare in strategia de afaceri nu este eficient nici pentru mediul de afaceri, nici pentru comunitatile in care activeaza.

120 euro + TVA

660 lei (TVA inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

09.00 – 10.00 Inregistrarea participantilor

Impact pentru crestere responsabila 

De la o simpla anexa de bifat in agenda in urma cu cativa ani, CSR-ul este pe cale sa devina o investitie fara de care companiile pierd avantaje competitive. Mai mult decat atat, multe business-uri au facut deja pasul de la sustenabilitate la activism social. Companiile sustenabile sunt cele care reduc impactul negativ si apoi isi prezinta rezultatele. In schimb, companiile active social sunt cele care identifica o problema majora si apoi incearca sa o rezolve, implicand in tot acest proces si consumatorii care sunt invitati sa se alature cauzei pe care compania o sustine. Cum se poate face trecerea de la o etapa la alta si mai ales cum se impaca responsabilitatea sociala cu planul de business si ce inseamna a avea succes in acest teritoriu in care rezultatele se masoara dincolo de cifre, sunt tendintele pe care le dezbatem impreuna cu cei mai buni specialisti in domeniu. 

10.00 – 10.15: Flavia Popa, BRD vezi prezentarea aici

Flavia Popa este Secretar General al BRD Groupe Societe Generale din aprilie 2012, pozitie din care este responsabila de coordonarea departamentelor de Compliance, Comunicare/ PR, Calitate, Corporate Affairs si Control Permanent. Este activ implicata in strategia de transformare a BRD in banca de referinta pentru implementarea principiilor de responsabilitate corporativa.  

10.15 – 10.30: Angela Galeta, Fundatia Vodafone Romania 

Angela Galeta lucreaza la Vodafone Romania din 2005. De-a lungul anilor s-a implicat si a coordonat proiecte importante de CSR precum “Parteneriat pentru viata, Vodafone – SMURD, Salvamont si Salvamar”, programul de donare de sange “O sansa pentru viata”, programul de educatie ecologica “Litoral curat”, programul de promovare si invatare, de catre publicul larg, a masurilor de prim ajutor “O viata poate depinde de tine!”, realizate in parteneriat cu ONG-uri de renume si a sustinut campanii importante de strangere de fonduri ale organizatiilor neguvernamentale, prin mecanismul donatiilor SMS. 

10.30 – 11.30: Doua feluri de bani in sectorul ONG. Dezbatere propusa si facilitata de Radu Atanasiu vezi prezentarea aici

“Ar trebui ca donatia sa mearga 100% catre cauza, sau poate fi folosita si pentru cheltuieli de regie?” “Salariile din ONG ar trebui sa fie mai mici decat in corporatie?” “Se pot folosi banii din donatii pentru a cumpara media si advertising?” 

Asupra banilor cu care functioneaza ONG-urile exista perspective diferite si uneori opuse. Rolul acestei dezbateri nu este, desigur, ca cineva sa castige. Si nici macar sa dam raspunsuri ferme intrebarilor de mai sus. Rolul e sa intelegem perspectiva celulalt si sa analizam prezumtiile pe care se bazeaza fiecare perspectiva. Si poate sa gasim un fel mai bun de a face lucrurile.

La aceasta dezbatere vor participa reprezentanti din fiecare tabara si va fi implicata toata sala. 

Flavia Popa, Secretar General al BRD Groupe Societe Generale

Angela Galeta, Director al Fundatiei Vodafone Romania 

Radu Atanasiu preda Critical Thinking la Maastricht School of Management Romania si online pe iversity.org, este business angel si fondator al platformei de voluntariat DeBunavoie.ro.

Alina Kasprovski este membru fondator ai Fundatiei Comunitare Bucuresti, pe care o conduce de la infiintarea din anul 2011. Ea lucreaza cu donatorii organizatiei pentru ca implicarea lor sa aiba impact si dezvolta strategii de dezvoltare de comunitati pentru Bucuresti. Cu o experienta anterioara de zece ani in agentii de PR si companii multinationale, Alina crede ca viitorul apartine comunitatilor vii si vibrante.

Gabriel Solomon este co-initiatorul proiectului Galantom.ro, platforma de fundraising peer-to-peer care ajuta oamenii de bine sa stranga fonduri pentru proiectele ONG-urilor care aduc schimbare in comunitate. Lansata in 2013, a reusi pana acum sa ajute peste 1500 de galantomi sa stranga aproximativ 1,7 milioane de lei pentru 91 de organizatii.

11.30 – 12.00: Pauza de cafea 

12.00 – 12.30: Cartea, instrument de marketingvezi prezentarea aici

Mirela Matyas, Blue Masters Marketing

Mirela Matyas este Director General al Blue Masters Marketing, prima companie dedicata promovarii produselor editoriale. Pentru acest mandat, in premierea pe piata romaneasca, Mirela Matyas se bazeaza atat pe experienta sa din primii 12 ani de activiate in domeniul tipografic (Arta Grafica), avand ca specific productia de carte, dar si pe cei 23 de ani de publicitate. Hager, Ogilvy, D’arcy, zeci de branduri, mii de ore… sunt coordonatele uneia dintre cele mai longevive cariere din industria de comunicare careia i s-a alaturat in 1992. Actuala sa provocare se declina in doua directii: Princeps Publishing, editura dedicata cartii de dezvolare personala si profesionala, ce ofera pe langa serviciile editorale si strategiile de promovare care folosesc cartea ca principal instrument de marketing, si Eruditio, divizia specializata a Blue Masters Marketing in distributia de carte pe canale informale, atat catre mediul corporate, cat si catre publicul larg.

Dan Nicolae Manea, Arhimont Sinaia

Absolvent al Institutului de Arhitectura “Ion Mincu” si al Scolii Populare de Arta din Bucuresti, sectia Design, de numele arhitectului Dan -Nicolae Manea se leaga numeroase initiative de educare si salvgardare privind monumentele de arhitectura. Cu peste 30 de ani de practica neintrerupta ca arhitect specializat in arhitectura montana  de curand, si-a trecut in plamares titlul de autor al cartii “Sinaia – Orasul Elitelor”.

Liviu David, Next Advertising 

Copywriter (1995-1999) si apoi director de creatie la D’Arcy (1999-2003). Interactive designer si apoi art director la Ogilvy Interactive Sydney (2005-2006). Din 2006, Liviu David este director de creatie la Next Advertising. Printre cele mai cunscute campanii la care a lucrat se numara: Connex Go!, campaniile de imagine Connex 1998-2001, campania Connex Ceausescu 1998, Play 2001, Spor 1998-2003, Silva 2003, QFort, Stejar, Greenpeace, Salvati Delta, Afacereza pentru Money Channel, spotul Vitali pentru Deutek, The RE Concept pentru Coca-Cola Hellenic. 

Lectii de fundraising 

De la emotii la fapte este un drum lung. Cum reusesc cei implicati intr-o campanie sa se mobilizeze si sa stranga fondurile de care au nevoie pentru a a rezolva cauzele pe care aleg sa le sustina? 

12.30 – 12.45: Claudiu Butacu, Asociatia Solar Decatlon Bucuresti vezi prezentarea aici

Claudiu Butacu coordoneaza departamentul de Fundraising, din EFdeN, de peste 3 ani de zile. Pasionat de sectorul energetic, dezvolta proiecte in aceasta directie si propune schimbarea de mentalitati in ceea ce priveste sectorul de constructii sustenabile, dezvoltarea urbana si tehnologiile inovatoare.

12.45 – 13.00: Iulian Angheluta, Asociatia Free Miorita – HSR vezi prezentarea aici

Iulian Angheluta coordoneaza actiunile Asociatiei Free Miorita, organizatie nonguvernamentala pe care a infiintat-o in 2012. A organizat si a participat la mai multe actiuni si campanii cu impact social, printre care ”Lumina pentru Ursici” sau ”Dacioti pana-n Mongolia”. Este initiatorul si coordonatorul campaniei ”Lumina pentru Romania”, prin care a dus lumina la 4 scoli si 23 de familii din 6 judete.

13.00 – 13.15: Mario DeMezzo, Habitat for Humanity Romania vezi prezentarea aici

Mario DeMezzo este director national la Habitat for Humanity Romania din octombrie 2013. A lucrat in echipa Habitat for Humanity Romania si intre 2004 și 2008, ca Director de Dezvoltare Resurse. Este unul dintre primii specialisti din Romania in strangerea de fonduri de la companii. De-a lungul timpului, a atras peste 4 milioane de dolari pentru proiecte sociale in Romania.

13.15 – 13.30: Remus Pakei, Sprijina.ro  vezi prezentarea aici

Remus Pakei este Project Manager-ul Sprijina.ro,  un proiect 100% romanesc, dezvoltat de o echipa de antreprenori si specialisti cu expertiza in online, web developement, promovare si fundraising. Lansata in iulie 2015, obiectivul platformei este de a introduce pe piata locala un nou concept de crowdfunding/strangere de fonduri, care sa acopere o arie cat mai larga de cauze si proiecte. Sprijina.ro acopera, in prezent, 28 de categorii de proiecte, de la CSR, la antreprenoriat, educatie, cultura, sport, mediu sau calatorii. Platforma este dedicata atat initiatorilor cauzelor, care beneficiaza de consultanta si know how-ul echipei Sprijina.ro in construirea, publicarea si promovarea proiectului, cat si celor care doresc sa sustina financiar cauzele sau proiectele de interes.

 

 

120 euro + TVA

660 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de CSR

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

390 euro + TVA

2140 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participa

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanti financiari / firme de avocatura / oficialitati / reprezentanti media

Aboneaza-te la noutatile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni si conditii Politica de refund