Vino la ZILELE BIZ

9-13 noiembrie, Hotel Novotel, Bucuresti

Management

In management nu exista o reteta a succesului, care sa garanteze reusita odata aplicata. Desigur, exista o serie de ingrediente, care contribuie din plin la obtinerea celor mai bune rezultate. Sa ne imaginam pentru o secunda un “master chef”. Nu numarul de retete stiute pe de rost ii aduc acestuia renumele, ci felul in care isi foloseste creativitatea si isi pune in valoare fiecare ingredient disponibil in acel moment, toate sub presiunea timpului.

120 euro + TVA

660 lei (TVA inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

09.00 – 10.00 Inregistrarea participantilor

10:00 – 10:35 KEYNOTE SPEAKER: Mihai Ghyka, Consultant Dalprincipe Consulting vezi prezentarea aici

 Leadership – Despre pescari, piloti si arhitecti in organizatii

“Ne-am obisnuit cu cliseele liderului vizionar, formator de echipa si expert in solutii de business. Cu timpul, realitatea de business s-a indepartat de clisee. Pornind de la personalitatea liderilor de astazi, va propun o abordare diferita. Arhitect, pescar ori pilot? Cat de diferiti pot fi liderii care ne inspira?”

 10:35 -12:00 De la local, la global 

In urma cu doua decenii Romania intra pe radarele multinationalelor, care incet-incet isi deschideau birouri locale si aduceau, in fruntea companiilor, top manageri straini. Acestia au fost, de-a lungul timpului, o sursa de inspiratie pentru liderii romani. Acum a sosit si randul organizatiilor si executivilor romani. Numarul companiilor cu actionariat romanesc care se extind peste granitele tarii este tot mai mare, drum ascendent urmat si de managerii romani care accepta, tot mai des, mandate in fruntea companiilor din afara granitei tarii.

SPEAKERI:

10:35 – 10:50 Delia Sofonea, eMag Romania vezi prezentarea aici

Companii multinationale romanesti

Daca in trecut, companiile straine luau cu asalt Romania, astazi a venit si randul organizatiilor romanesti sa “sparga” granitele tarii.

Tudor Manea este, din vara acestui an, noul director general al eMAG pentru operatiunile din Romania. Executivul coordoneaza activitatile de achizitii si vanzari, platforma Marketplace, logistica, showroom-urile si relatiile cu clientii.

10:50 – 11:05

Expati care au ales Romania vezi prezentarea aici

Cum se vad mediul de afaceri local, gradul de motivare al angajatilor romani si leadership-ul prin ochii unui top manager strain din Romania?

Michael Krahn a fost numit in fruntea companiei in luna mai a anului 2009, dupa 20 de ani in cadrul grupului Praktiker, in special in Polonia, unde a ocupat pozitia de director de vanzari. In perioada 2002 – 2007, Krahn a devenit director de vanzari in Praktiker Romania si a facut parte din Consiliul de administratie al companiei. 

11:05 – 11:20 Daniel Boaje, General Manager McDonald’s Romania vezi prezentarea aici

Filosofia de management McDonald’s – de la angajat la angajator

 McDonald’s a fost primul lant de restaurante cu servire rapida care a sfidat tendințele din anii ’90 și a ales sa mizeze pe o echipa de management romanesc sustinand totodata filosifia care le-a adus succesul – de la angajat la angajator

Daniel Boaje este absolvent al unui program Executive MBA la Asebuss si are o experienta solida in management si leadership in McDonald’s, companie pentru care a lucrat 10 ani pana in 2004, si in cadrul careia a revenit ca Director de Business Development in 2010.

11:20 – 12:00 Marius Persinaru, CEO Xerox Ungaria vezi prezentarea aici

Top management romanesc la export

Nu este deloc usor sa conduci un business. Dar, atunci cand compania este pe o piata straina, provocarile cu siguranta nu vor intarzia sa apara.

Marius Persinaru ocupa, de la inceputul acestui an, functia de Country General Manager al Xerox Ungaria. Din aceasta pozitie, este responsabil de dezvoltarea si implementarea strategiei de business la nivel national, de coordonarea schimbarilor din companie si de gestionarea situatiilor de criza.

12:00 – 12:30 Pauza de cafea

12:30 – 14:00 Provocarile drumului catre top management

Poate cea mai importanta decizie de cariera este momentul tranzitiei de la middle la top management. Ceea ce inseamna ca necesita o analiza extrem de riguroasa, nu este asa? Este oare prima oportunitate si cel mai bun moment pentru o astfel de tranzitie? Ce inseamna cu adevarat mai multe responsabilitati? Sigur, la prima vedere, totul pare facil, insa, asumarea unui rol de leadership necesita mai multa analiza. Sunteti pregatiti sa preluati fraiele companiei? La aceasta intrebare va vor raspunde vorbitorii din acest panel. Top manageri cu experienta va vor spune tot ce trebuie sa stiti cu adevarat inainte sa faceti un salt catre C-Level.

12:30 – 12:45 Madalina Uceanu, Managing Partner la CareerAdvisor vezi prezentarea aici

Humans in Management

Intr-un mediu in care valorile par sa fie mai degraba sloganuri demne de campanii de marketing, se dovedeste ca principiile fiecaruia, mai ales in momentul in care functia sa in organizatie ii confera un impact asupra altora, incep sa devina critice. Ce inseamna o functie de management pentru mine ca individ? Ce va insemna si poate aduce pentru cei alaturi de care lucrez? Nu este usor sa trecem dincolo de ceea ce scrie in carti sau ne spun ceilalti ca presupune o asemenea functie, dar este singura solutie pentru a ne construi sanatos o cariera si a ne forma caracterul

Madalina Uceanu lucreaza in domeniul resurselor umane de peste doua decenii si, de mai bine de sapte ani este si Associate Professor la Bucharest School of Management, unde sustine un curs de Management al Resurselor Umane. De cativa ani, Madalina studiaza si face career si executive coaching. A lansat blogul de resurse umane PortalHR in anul 2009 si, un an mai tarziu a patruns pe drumul antreprenoriatului, odata cu infiintarea CareerAdvisor, o companie care ofera servicii de recrutare si managementul carierei.

12:45 – 13:00 Gabriel Muresanu, Managing Partner la Awareness Power Consulting vezi prezentarea aici

Reconstructia de business

Cum se poate revitaliza un business prin schimbarea culturii organizationale, restructurarea si reenergizarea fortei de vanzari, optimizarea modelului de costuri, schimbarea sistemului de obiective si recompense si reinventarea modelului de business.

Gabriel Muresanu este specialist in reconstructie de business dupa criza si este calificat in strategie si executie. A reusit sa transforme RTC Proffice intr-o poveste de succes, intr-un mandat de doi ani, in conditiile in care, inainte sa vina in fruntea companiei, liderul pietei de papetarie inregistrase o scadere de cinci ani.

13:00 – 13:15 Octavian Badescu, fondator al Sameday Courier

Octavian Badescu antreprenor cu o experienta manageriala de 15 ani in curierat rapid, este fondator si actionar majoritar Sameday Courier, prima firma de curierat listata pe Bursa si prima companie romaneasca listata pe platforma AeRO

13:15 – 13:30 Radu Ionescu, Director General la Docentris vezi prezentarea aici

Radu Ionescu  cunoaste in detaliu piata romaneasca de solutii de printing  si are experienta indelungata in vanzari consultative. Experienta sa este completata de formarea sa ca pilot si de pasiunea pentru training si coaching.

13:30 – 13:45  Dragos Popescu, Managing Partner al Diagma vezi prezentarea aici

It’s your ship!

Empowerment-ul si implementarea unei culturi bazate pe intraprenoriat si flexibilitate in corporatii, in contextul business-ului modern, pot fi factori decisivi in mediul de afaceri.

Dragos Popescu, fondatorul Diagma este initiatorul conceptului si autorul programului BusinessDrive, un mini-MBA bazat pe o simulare de business unica in Romania.

13:45 – 14:00 Sesiune de intrebari si raspunsuri

14:00 – 15:00 Pauza de pranz

15:00 – 16:00 Design Thinking for top management

WORKSHOP de Daniela Marzavan, Lecturer la HTW Berlin si ELISAVA Barcelona

Se spune ca atunci cand nu putem prezice viitorul, cel mai bine este sa il “desenam” noi insine. “Design Thinking” este un concept care se refera la utilizarea metodelor specifice designului, pentru a satisface nevoi si pentru a inova. Procesul incepe cu o abordare divergenta, prin generarea unui numar cat mai mare de idei si se inchide convergent prin rafinarea si selectarea celor mai bune solutii. Cum designul este in stransa legatura cu frumosul, aplicarea unei gandiri tipice reprezentantilor acestui domeniu poate infrumuseta o companie si in termeni de procese si proceduri.

Daniela Marzavan lucreaza si traieste de 15 ani mai ales in Germania sau pentru proiecte de scurta sau lunga durata in Portugalia, Spania, Franta, Japonia, Egipt sau Algeria. In Berlin a construit alaturi de echipa fondatoare cel mai de succes coworking space european, “betahaus”, a fost “community catalyst” si “social experience designer” in Lisabona formand ecosistemul de antreprenori si incubatorul de startup existent astazi in colaborare cu primarul Lisabonei.

 

120 euro + TVA

660 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de Management

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

390 euro + TVA

2140 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participa

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanti financiari / firme de avocatura / oficialitati / reprezentanti media

Aboneaza-te la noutatile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni si conditii Politica de refund