Vino la ZILELE BIZ

20 - 24 noiembrie, ARCUB, Bucuresti

Management

De 16 ani, cea de-a treia zi a evenimentului Zilele Biz, cea dedicată managementului, este locul de întâlnire al celor ce țin destinele companiilor în mâini. Fie că au „pariat” pe extinderea în alte piețe străine, sau pe achiziția unor jucători mai mici, fie sunt deschizători de drumuri și au adus pe piață un produs inovator, de 16 ani, la cea de-a treia zi de conferințe, top manageri și antreprenori renumiți vă aduc o sursă de inspirație prin poveștile lor de succes.

110 euro + TVA

600 lei (TVA inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

09.00 – 10.00 Înregistrarea participanților

10.00 – 12.00 Sesiunea 1

Campioni in managementul extinderii

Managementul este printre cele mai frumoase ocupații din lume, dar totodată și printre cele mai dificile. Un manager de succes are nevoie de o mulțime de abilități, dar principalele calități care au făcut diferența în ultima perioadă de timp au fost curajul, flexibilitatea și viziunea. Deținătorii frâielor companiilor care au mizat pe extinderea afacerii, pe preluarea unor companii sau pe lansarea unor noi linii de business nu au avut decât de câștigat. În această sesiune veți putea să îi cunoașteți pe top managerii care nu s-au mulțumit să copieze strategiile altor executivi, ci au avut curajul și viziunea să plece la drum pe căi nebătătorite.

Studiu exclusiv: Portretul unui lider. De ce calități ai nevoie să fii lider?

Studiul oferă o perspectivă nouă și aprofundată asupra liderilor din organizații, într-o analiză în premieră pe generații (X, Millennials și Z). Vom afla care sunt valorile în care cred, ce caracteristici și obiceiuri consideră că ar trebui să aibă un manager de succes, care sunt principalele provocări pe care le întâmpină și multe altele. La final, MKOR au pregătit și un instrument concret pe care îl vor pune la dispoziția participanților Zilele BIZ.

Invitați:

Corina Cimpoca, Founder, Consultant, MKOR Consulting
Corina Cimpoca este un profesionist cu peste 10 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. Corina a absolvit un MBA la Cotrugli Business School, are un masterat în Relații Publice la UBB Cluj-Napoca și este licențiată în Ştiinţe Politice la UBB Cluj-Napoca.

Tiberiu Mercurian, director de marketing, Alpha Bank

Tiberiu Mercurian are o lungă experiență în marketing pe care a acumulat-o ca director al departamentelor de marketing ale unor companii mari precum Henkel, Bergenbier sau Lafarge România. Din toamna anului 2015, Tiberiu Mercurian este directorul de marketing al Alpha Bank.

Angela Crețu, Group Vice Președinte, Avon Central Europe
Angela Crețu este directorul general al Avon Central Europe şi coordoneaza la acest moment Avon Polonia, Germania, România, Republica Moldova, Republica Cehă, Slovacia, Bosnia și Herțegovina, Croația, Ungaria, Slovenia, Albania, Bulgaria, Macedonia, Muntenegru, Serbia, Estonia, Finlanda, Letonia și Lituania .

Phillip Nell, Director Academic, WU Executive Academy
Prof. Phillip Nell este noul Director Academic al programului Executive MBA organizat de WU (Vienna University of Economics and Business) in Bucuresti. Profesor la Institutul pentru Afaceri Internationale si sef al Centrului de Competente pentru Pietele Emergente si CEE al Vienna University, Prof. Phillip Nell a studiat Economia Internationala si Administrarea Afacerilor in Germania, Franta si Italia si si-a dat doctoratul la Vienna University.

Ionuț Corduneanu, Managing Partner, ICSS
Este antreprenor și consultant în Informaţii pentru Afaceri (Business/Competitive Intelligence) din 2011, după o carieră de zece ani în domeniul intelligence guvernamental.

 

12.00 – 12.30 Pauză de cafea

 

12.30 – 13.00 WORKSHOP 

Sesiune interactivă susținută de Marin Iachimov, trainer și director general al 3D Human Development
V-ați întrebat vreodată ce fel de lider sunteți cu adevărat? Cum vă văd colegii de echipă sau șefii? Care sunt trăsăturile prin care vă remarcați? Poate capacitatea de auto-motivare, sau abilitățile interpersonale, creativitatea, flexibilitatea, ori poate curiozitatea intelectuală? Acestea sunt câteva întrebări la care răspunsurile oferite de noi înșine pot să nu coincidă cu părerile celor din echipă sau cu cele ale colaboratorilor, care sunt extem de importante. Dacă primul cuvânt care vă vine în minte atunci când vă gândiți la propria persoană este „creativitatea”, poate colegilor de echipă le inspirați ”profesionalism”. Soluția? Analiza 3D, un tool care poate oferi informații importante precum comportamentul persoanei în mediul natural, dar și sub presiune, valorile prin care acesta este motivat sau preferințele de lucru în echipă și modul de gândire.

Participanții la acest workshop vor avea ocazia să completeze Analiza3D, iar în timpul sesiunii interactive vor crea, împreună cu trainerul Marin Iachimov o companie fictivă. Cu ajutorul Analizei 3D, trainerul va putea prezice și va explica motivele din spatele alegerilor făcute de o serie de participanți în ocuparea locurilor de muncă disponibile în noua companie.

Toți participanții la conferință care vor completa Analiza 3D vor beneficia de feedback gratuit din partea lui Marin Iachimov, care le va explica rezultatele obținute. Completarea acesteia durează cel mult cincisprezece minute și poate fi făcută pe site-ul 3D Human Development.

Marin Iachimov are o experiență de 14 ani în management, training și coaching, dintre care ultimii cinci ani au fost petrecuți lucrând cu oameni din 15 tari europene. El a devenit expert în dinamica echipei și, de asemenea în analiza comportamentului în mediul multicultural.

Sesiunea II

13:00 – 14:00 Ce nu înveți la niciun program MBA

Absolvirea unui program MBA (Master of Business Administration) are puterea să schimbe radical viața profesională a unui top manager. De la networking de calitate, la creșteri exponențiale ale salariului și, bineînțeles la schimbarea viziunii de management, un astfel de program reprezintă, poate, cea mai bună investiție în carieră. Cu toate acestea, un astfel de program, indiferent pe câți ani se va întinde și câte studii de caz ancorate în realitate va prezenta, va lăsa și o serie de aspecte neacoperite. De la intuiție la cultivarea spiritului antreprenorial, de la livrarea veștilor mai puțin bune la asumarea unui eșec, sunt câteva lecții importante pe care nu le veți învăța din cărți. În această sesiune o serie de top manageri și antreprenori cunoscuți, absolvenți ai unor programe MBA, vor vorbi despre lecțiile importante de leadership învățate pe propria piele și despre ce nu veți învăța niciodată la un program MBA.

Invitați

George Butunoiu, Managing Partner, George Butunoiu Executive Search
Este unul dintre pionierii recrutarii in Romania, acesta fiind printre primii, care a pus bazele unei firme de executive-search, in 1992. Este licentiat in Fizica la Universitatea Bucuresti, are un Master in administrarea afacerilor la Academia de Stiinte Economice si, o perioada de timp dupa ce a terminat studiile a activat in domeniul Fizicii Nucleare.

Mihai Ghyka, Business Consultant, Dalprincipe Consulting
Are o vastă experiență la conducerea unor companii mari. A fost președinte și director general al Bergenbier România în două perioade, iar ulterior a ocupat funcția de director comercial în cadrul companiei Vodafone România. Între decembrie 2015 și iunie 2016, Mihai Ghyka a ocupat funcția de Secretar de Stat în cadrul Ministerului Culturii. A absolvit programul MBA al Ecole de Hautes Etudes Commerciale din Canada.

Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management Romania
Predă gândire critică la programele de Executive MBA şi de Fast Track Management (Bucureşti şi Cluj) ale IDEA Business School/MSM Romania, la programul de MBA al Maastricht School of Management (Olanda), la Entrepreneurship Academy şi online, pe iversity.org.

Sergiu Neguț, Decan asociat la Maastricht School of Management
Este specialist în dezvoltarea afacerilor ca antreprenor, consultant și profesor. Are la activ investiții ca Business Angel în companii ca frufru, 2parale si Instore Media, fiind CEO Advisor sau Board Member pentru alte companii. A absolvit un MBA la INSEAD, fiind vicepreședintele organizației de alumni INSEAD în România.

Adrian Stanciu, CEO, Smartree România
Cu 20 de ani de experiență, atât pe piața din România, cât și pe cele internaționale, cu expertiză în corporate finance, fuziuni și achiziții, piața de capital, privatizarea companiilor de stat, dar și în procese de restructurare de companii, Adrian Stanciu este de 8 ani CEO și partener în cadrul companiei Smartree.

14.00 – 15.00 Pauză de prânz

 

15:00 – 16:30 Sesiunea III

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la orice schimbare. Să fii CEO al unei companii este o provocare uriașă. Să accepți să ocupi aceeași poziție, chiar și timp de o zi, într-o altă companie înseamnă să fii cu adevărat deschis la schimbare, dar și încrezător în experiența și abilitățile proprii. Pentru o zi, zece ocupanți ai fotoliului de CEO din companii de top din România au făcut schimb de joburi și de experiențe. Din această sesiune veți afla, de la unii dintre cei mai puternici CEO din țară, ce au învățat din această experiență, care au fost provocările de care s-au lovit când au preluat pentru o zi frâiele unei alte companii și ce idei au luat naștere în urma schimbului de lideri.

Mai multe detalii despre prima ediție a proiectului Biz CEO Exchange.

Invitați:

Fady Chreih, CEO Regina Maria
Fondul de investiții care a cumpărat Regina Maria, Advent International, l-a convins să facă schimbul între a lucra în bancă și a acorda finanțări pentru sectorul medical și a face parte din echipa executivă care conducea Regina Maria. Astfel, în perioada 2010 – 2013, Fady Chreih a ocupat funcția de Director Executiv al Rețelei de Sănătate Regina Maria, iar din 2013 a devenit CEO-ul companiei.

Felix Tătaru, Președinte și fondator GMP Group
Este președintele-fondator al GMP Group și președinte al IAA Worldwide, asociația  profesioniștilor în marketing și comunicare ce include peste 4.000 de membri la nivel global. Prima agenție din GMP Group, GMP Advertising, a fost fondată în 1998, în timp luând ființă alte cinci agenții: WEBSTYLER, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio și Chapter 4 Romania.

Shachar Shaine, Președinte, URBB
De la 1 februarie 2016,  Shachar Shaine a revenit la conducerea URBB (United Romanian Breweries Bereprod), companie pe care a mai condus-o în perioada 2004-2010.

Liudmila Climoc, CEO Orange România
Are o experiență extinsă în domeniul telecomunicațiilor, obținută de-a lungul celor 19 ani petrecuți în această industrie. Și-a început cariera la Orange Moldova, unde a condus numeroase proiecte și lansări comerciale importante.

Mădălina Uceanu, Managing Partner, Career Advisor

 Mădălina are peste 20 de ani de experiență pe piața de resurse umane din România, timp în care a derulat numeroase proiecte de executive search pentru poziții de middle și top management în companii multinaționale de top, proiecte de consultanță în resurse umane, training, executive coaching și consiliere în carieră.

110 euro + TVA

600 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de Management

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

300 euro + TVA

1600 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participă

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanţi financiari / firme de avocatură / oficialităti / reprezentanţi media

Abonează-te la noutăţile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni şi condiţii Politica de refund