Vino la ZILELE BIZ

14-18 noiembrie, Hotel Novotel, Bucuresti

Media & Marketing

Fragmentarea consumului de media si diversificarea platformelor deschid noi orizonturi in strategiile de comunicare ale brandurilor. Nu mai putem insa discuta in paradigma offline versus online. Nu conteaza mediul, ci puterea povestilor pe care brandurile le pot transmite. In era multitudinii de platforme, canale si influentatori diversi, atentia poate fi captata numai prin mesaje puternice si personalizate, cu grade de interactiune peste nivelul cu care eram obisnuiti in trecut.

150 euro + TVA

825 lei (tva inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

09.00 – 10.00: Inregistrarea participantilor

 

10.00 – 12.00: Industriile creative in Romania

Cum a evoluat si, mai ales, spre ce se indreapta universul industriilor creative din Romania? Care sunt oportunitatile pe care le au creativii romani si care sunt provocarile cu care ei se confrunta? Cum reusesc sa inoveze si sa tina pasul cu noutatile momentului companiile si antreprenorii din ecosistemul industriilor culturale si creative astfel incat sa livreze continut relevant, dar sa si investeasca in talente si strategii care sa incurajeze dezvoltarea actului artistic?

 

12.00 – 12.30: Pauza de cafea

 

12.30 – 14.00: Cum se schimba conversatia in comunicare in 2017?

Una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta advertiserii la ora actuala este atragerea si mentinerea atentiei consumatorilor. Brandurile care nu reusesc sa se apropie de consumatori, care nu fac nimic mai mult decat sa multiplice acelasi continut pe mai multe platforme, care se bazeaza doar pe reclame platite au sanse minime sa-si creasca vanzarile. Capacitatea de a fi prezent atat in online, cat si in offline cu un mesaj coerent, autentic si neintruziv este reteta care face diferenta dintre marketingul de succes si cel care pur si simplu deranjeaza.

Teme de discutie:

  • Branduri creatoare  de continut
  • Realitatea virtuala, noua frontiera a brandurilor
  • Consumatorul conectat si interactiunea virtuala
  • Tendinte in video marketing
  • Transmedia Storytelling
  • Tendinte in social media marketing

 

14.00 – 15.00: Pauza de pranz

 

15.00 – 17.00: Modele de marketing “out of the box”

Cand toata lumea merge pe calea batatorita si sigura, intotdeauna se gasesc unii care vor sa experimenteze si altceva, care vin cu o propunere unica sau un proiect avangardist. Despre curaj si unele dintre cele mai inedite initiative in marketingul ultimilor vorbim in sesiunea care incheie editia de anul acesta a Zilelor Biz.

150 euro + TVA

825 lei (tva inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de Media & Marketing

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

390 euro + TVA

2140 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participa

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanti financiari / firme de avocatura / oficialitati / reprezentanti media

Aboneaza-te la noutatile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni si conditii Politica de refund