Vino la ZILELE BIZ

20 - 24 noiembrie, ARCUB, Bucuresti

Media & Marketing

Fragmentarea consumului de media și diversificarea platformelor deschid noi orizonturi în strategiile de comunicare ale brandurilor. Nu mai putem însă discuta în paradigma offline versus online. Nu contează mediul, ci puterea poveștilor pe care brandurile le pot transmite. În era multitudinii de platforme, canale și influențatori diverși, atenția poate fi captată numai prin mesaje puternice și personalizate, cu grade de interacțiune peste nivelul cu care eram obișnuiți în trecut.

120 euro + TVA

650 lei (TVA inclus)

PLATESTE prin ordin de plata

SPEAKERI

PROGRAM

 

09.00 – 10.00 Înregistrarea participanților

 

10.00 – 12.00 SESIUNEA 1

Brand activism

Ani la rând, brandurile au pus accent pe performanțele utilitare, pe beneficii și pe calitățile care le diferențiază și le poziționează în mintea consumatorilor. În ziua de azi, această abordare contează în continuare, dar nu mai este suficientă. Noua generație de consumatori are așteptări mult mai mari de la branduri și este mult mai preocupată de valorile pe care acestea le susțin sau cu care se asociază, și, mai ales, este atentă la felul în care brandurile se străduiesc să dea ceva înapoi comunității.

Key Note Speaker: Gabriela Lungu, Fondator, WINGS Creative Leadership Lab: ”Despre marketingul cu rost”
Este unul dintre cei mai cunoscuți experți români în comunicarea creativă de brand, cu 20 de ani de experiență. De aproape 5 ani lucrează în străinătate, mai întâi în Londra și apoi în Praga, pentru firme cu renume, în roluri de senior management cu responsabilități de coordonare europeană. Înainte de plecarea din țară, a fondat și a transformat într-un succes internațional agenția creativă de PR The Practice. Primii 10 ani din carieră i-a petrecut în grupul Ogilvy, unde a urcat toate treptele de la junior creative la top management. În toamna acestui an, a lansat WINGS, un laborator de leadership creativ.

Lucian Mîndruță, Jurnalist, blogger, media trainer

Roxana Șunică, Director de Marketing, Asociația Recolamp
Este director de marketing al Asociației Recolamp, unde coordonează activitățile de comunicare, marketing și public affairs ale organizației non-profit fondată de General Electric Hungary Kft., Ledvance GMBH şi Philips Lighting România.

Marcin Lukasiewicz, Director, Ad Sales, National Geographic Partners, CEE
Are o experiență de peste 13 ani în industria media. Înainte de a se alătura FNC în 2014, a lucrat 9 ani pentru Discovery Networks, fiind responsabil de coordonarea departamentului de vânzări de publicitate pentru Europa Centrală. Marcin vine la Zilele Biz în calitate de partener Discovery Media, regia de vânzări care gestioneaza pe piața din România publicitatea pentru posturile Discovery Channel, TLC, Eurosport 1, Animal Planet, National Geographic, Nat Geo Wild și Bollywood TV.

Dan Șendroiu, Strategy Director, Graffiti BBDO
Cu o experiență de peste 10 ani în planning la Graffiti BBDO, Dan Șendroiu este astăzi unicul Director de Strategie din Universul, Palatul Universul, cel de pe Brezoianu.

Moderator: Marta Ușurelu, Redactor-Șef, Biz

 

12.00 – 12.30 Pauză de cafea

 

12.30 – 13.30 Creativity with a Purpose  – panel de discuții

Ema Prisca, Independent Creative Director
Este Creative Director, Writer și Brand Strategist cu o amplă experiență în industria de comunicare, construcție de brand și storytelling. De câțiva ani, colaborează cu compania de de inovație Red Box din Mexic și susține cursuri de creativitate în comunicare la Tec de Monterrey University (Mexic). Și-a început cariera în 1999 la Publicis, în București, au urmat Leo Burnett (Senior Copywriter în perioada 2001 – 2006) și BBDO (Executive Creative Director în 2010 – 2011). Între 2011 și 2012 a fost Creative Partner la Kardumen (Barcelona) și Executive Creative Director la Geometry Global România, iar între 2012 – 2014 a fost Executive Creative Director la  Windfor’s Georgia (Tiblisi).

Alina Gavrilă, Creative Director, Gavrilă & Asociații
A debutat în publicitate în noiembrie 1992 ca Art Director la OFC/DMB&B, a devenit apoi Creative Director și Executive Creative Director tot la OFC/DMB&B, agenție care între timp și-a schimbat numele în D’Arcy. Din 2002 conduce Gavrilă&Asociații și de câțiva ani este implicată în câteva dintre proiectele The Institute –  Romanian Design Week, Diploma și, de curând, Cartierul Creativ. A jurizat în festivaluri precum Ad Print și EuroBest și ține seminarii de branding personal.

Raluca Feher, Creative Director, CAP
Este jurnalist, om de publicitate, scriitor, călător și fondator al Frontline Club Bucharest. A fost reporter de televiziune, corespondent de război, copywriter, director de creație și director de strategie. Este unul din creativii români care a câștigat cele mai multe premii EFFIE și copywriterul care a adus primul Golden Watch pentru România. În momentul de față, este director de creație și strategie la agenția Cap, dar face consultanță de comunicare și pentru alte branduri care nu sunt în portofoliul agenției.

Tom Hidvegi, Creative Excellence Marketing Manager, Coca-Cola Central Eastern Europe
Absolvent al Cannes Creative Leadership Program, student al programului de MBA al Berlin School of Creative Leadership și blogger pe The Huffington Post, Tom Hidvegi este în prezent Creative Excellence Marketing Manager, Coca-Cola Central Eastern Europe. Anterior acestei poziții a lucrat timp de aproape 20 de ani pe zona de strategie pentru agenții de top din Europa Centrală și de Est.

Moderator: Anca Ungureanu, Head of Identity & Communication, UniCredit Bank
Are o experiență de peste 15 ani în comunicare, deținând această responsabilitate încă din 2009, timp în care a coordonat acțiunile strategice de comunicare ale UniCredit Bank și proiectele de implicare în comunitate. Este absolventă a unui EMBA la Berlin School of Creative Leadership și este Certified Sustainability Practitioner  – Institute of Environmental Management & Assesment. Din 2016 este membru al Boardului Asociației “Invingem Autismul” și activ implicată în acțiunile de fundraising ale acestei organizații, iar din ianuarie 2017 co-fondator și curator al Beans&Dots specialty coffee shop & concept store.

 

13.30 – 14.30 Pauză de prânz

 

14.30 – 16.00 SESIUNEA 3

(Re)shaping the future

Vlad Țenu, Arhitect, Allford Hall Monaghan Morris
Este arhitect și artist vizual, stabilit la Londra, artizan a numeroase experimente artistice care se axează pe integrarea tehnologiilor digitale în procesul de proiectare, cu metode generative de design, tehnici digitale de fabricație și design interactiv.

Lana Dumitru, designer
Face parte din noul val de designeri și antreprenori din lumea modei care apelează la tradiții și motivele tradiționale românești pentru a se diferenția pe piețe inundate de branduri internaționale. Absolventă a Universității de Arte din București, Lana trăiește în prezent la Londra unde a absolvit recent doctoratul în Artă Digitală și Modă. Împreună cu Vlad Țenu, a creat anul acesta Foraeva, proiect unic susținut de Swarovski, în care arta atinge noi repere ale perfecțiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale.

Adrian Cancer-Zeana, arhitect, Square One
Absolvent al Institutului de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu” din București în 1999, Adrian Cancer-Zeana a co-fondat în 2001, Biroul de Arhitectură Square One, ce are în portofoliu lucrări precum amenajarea birourilor Petrom City (birouri, 2010) și amenajarea interioară a Cărturești Carusel, un reper arhitectonic, apreciat în prestigioase publicații de design atât din țară, cât și din străinătate.

Exclusiv: Hunting the Trend – Studiu Unlock Market Research despre tendințele de consum ale anului 2018. Prezentarea se bazează pe un amplu studiu, calitativ și cantitativ.

Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research
Adina are 20 de ani de experiență în cercetarea de piață, fiind implicată de-a lungul anilor în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât și internațional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaționale în România și a format o școală recunoscută de cercetare de piață axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice.

Moderator: Claudia Chirilescu, Director General, Spoon

 

16.00 – 16.30 Pauză de cafea 

 

16.30 – 18.00 SESIUNEA 4

Strategic thinking

În ziua de azi, mai mult ca niciodată, gândirea strategică este o competență indispensabilă pentru companiile care țintesc la poziția de lider. Ce înseamnă această capacitate, care sunt pașii de parcurs, cum ajută la creșterea brandurilor și cum poate fi această  dezvoltată?

Mihai Bogdan, Managing Director, Brand Finance România: Brandurile – de la notorietate la valoare financiară
Mihai Bogdan reprezintă în România cea mai mare firmă independentă globală de evaluare de brand, Brand Finance – care în ultimii 20 de ani a construit o punte între marketing și finanțe prin rapoartele sale privind impactul brandurilor și al deciziilor de marketing asupra valorii de business. Este specialist în finanțe, contabilitate și business administration, cu o experiență de peste zece ani în poziții financiare de top pentru firme multinaționale (Tetra Pak, Reckitt Benckiser și JTI, în Europa de Est și Suedia) și co-fondator al Brandient, firma de consultanță în strategie și design de brand cu birouri în București și Singapore. Absolvent al ASE București, Mihai Bogdan deține un MBA la Henley Business School (UK), cu o dizertație despre Valoare și Evaluare de Business, și este contabil autorizat în România din 1996.

Eusediu Margasoiu, Managing Partner, The Network: Inovația constructivă sau schimbarea exponențială a lumii prin ‘Oceanele Albastre’
A terminat Facultatea de Aeronave în 1990 și după 15 ani în Pepsi (din care ultimii 10 în poziția de director de marketing pentru România și Republica Moldova) a fondat în 2008 The Network, împreună cu Cristina Gheorghe (ex P&G).  A absolvit EMBA la Asebuss & Washington University în 1999 și este certificat în Blue Ocean Strategy Simulation în 2009, la Boston și ca facilitator Markstrat de către StratX, Paris. Este membru activ în IAA, în Romanian Business Leaders și profesor de ”Blue Ocean Strategy Simulation” la Școala IAA.

Matei Psatta, Head of Marketing, Vola.ro – Think inside the box
Este Head of Marketing la Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, iar în trecut a fost Social Media Manager la GMP PR și Digital Strategy Director la Leo Burnett. A co-fondat de asemenea propriul startup internațional – The Pole Society. A lucrat pentru branduri precum P&G, Telekom, HP, Samsung, BRD, Absolut, Philip Morris, GSK, Pepsi, Bergenbier, Ursus, Fundația Bill & Melinda Gates. De-a lungul anilor a contribuit la campanii premiate la festivaluri locale și internaționale, printre care Internetics, Effie, European Digital Awards, PR Awards, Webstock, Cannes Lions.

Ștefan Chirițescu, Head of Strategy, Kubis Interactive: ”Make Advertising Great Again!”
Ștefan este Head of Strategy la Kubis Interactive. Anterior pe cartea lui de vizită a scris, pe rând, Vitrina, Friday&Friends, Tempo, BBDO,  Ogilvy și Cohn&Jansen. Este profesor asociat la cele două facultăți de comunicare din București și co-proprietar al unui mini-centru cultural dedicat culturii italiene ce poartă numele Pavesiana, de asemenea, este implicat în organizarea unei conferințe culturale anuale care îmbină rockul, slow food-ul și viața unei comunități din Merișani.

Moderator: Mugur Pătrașcu, Fondator, Screen Native

 

120 euro + TVA

650 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul zilei de Media & Marketing

-un abonament gratuit la revista BIZ

Alege pachetul 5 zile

300 euro + TVA

1600 lei (TVA inclus)

-acces nelimitat la programul celor 5 zile de eveniment

-un abonament gratuit la revista BIZ

Cine participă

antreprenori / manageri / investitori / venture capitalists / consultanţi financiari / firme de avocatură / oficialităti / reprezentanţi media

Abonează-te la noutăţile ZileleBiz via e-mail

Detaliile companiei:
SC Biz Agency SRL,
CUI: 33381866,
Reg Com.: J40/8350/2014

Termeni şi condiţii Politica de refund