fbpx

Program

Parteneri

Antreprenoriat. MASTERS OF UNCERTAINTY

Pandemia de COVID-19 continuă să accelereze și, odată cu ea, cresc și provocările economice. Nu există o modalitate de a ști cu siguranță când se va termina și care vor fi consecințele. Totuși, cum putem face față acestei incertitudini care pare să ne acapareze?  O soluție ar fi să îi avem drept reper pe antreprenori, indivizi obișnuiți deja cu ideea că, deși viitorul este imprevizibil, poate fi modelat prin acțiuni umane care transformă lumea într-un loc mai bun.

La Zilele Biz, vă invităm să îi cunoașteți pe acești Masters of Uncertainty, să vă inspirați și să vă lăsați ghidați în lumea antreprenorială, prin insight-uri legate de luarea deciziilor, de conturarea strategiilor de business, de modalități creative de a vedea incertitudinea drept oportunitate.

.

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY

10:00 - 12:00

E-SESSION. A JOURNEY TO ENTREPRENEURLAND

Antreprenorii joacă un rol-cheie în economie, iar lipsa apariției unor noi start-up-uri și companii are implicații semnificative pentru rezultatele economice, în special pentru ocuparea forței de muncă. Statul susține prin diverse măsuri start-up-urile existente și crearea de noi firme, însă este datoria fiecărui actual sau viitor antreprenor să devină auto-didact și să experimenteze, să testeze diverse scenarii și să își depășească limitele.

Vom descoperi cum este redefinit antreprenoriatul în ziua de astăzi, cum putem beneficia de puterea networking-ului și ce skill-uri sunt esențiale în această călătorie.

  • Potențialul antreprenorial. Înnăscut sau dobândit?
  • Skill-urile viitorului sau skill-urile prezentului? Care sunt abilitățile pe care trebuie să le valorificăm?
  • Networking-ul în era digitală. De la idee, la relații pe termen lung. Conexiunile de impact și puterea lor asupra dezvoltării unui business
  • Educația financiară. Un must-have pentru orice antreprenor implicat
  • Arta de a vinde sau arta de a NU vinde?
  • Investiția în sine, cea mai bună afacere. Importanța dezvoltării personale și a educației permanente
  • Tranziția angajat – antreprenor. Cum ne putem avânta cât mai lin în această provocare?
12:00 - 14:00

E-ROUNDTABLE. MEET THE CHAMPIONS OF REINVENTION

De îndată ce a fost instituită starea de urgență, unii actori din mediul de business s-au blocat sau au preferat să aștepte deciziile și măsurile guvernului. Totuși, au existat antreprenori curajoși, pe care perioada aceasta i-a făcut să se auto-depășească. Oameni capabili nu doar să supraviețuiască unei crize, ci să se reinventeze și să crească businessurile pe care le conduc.

Vom vedea câteva exemple de companii care au dat dovadă de maturitate şi s-au repliat extrem de repede; vom cunoaște Campionii Reinventării!  

14:00 - 14:45

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

14:45 - 16:00

ONE STEP AHEAD. LET’S FIGHT TODAY THE CHALLENGES WE MEET TOMORROW

2020 este anul în care orice antreprenor a fost nevoit să învețe, să se adapteze, să întâmpine fiecare zi cu putere. Au fost gândite strategii creative, au fost luate măsuri de fidelizare a clienților și s-a demonstrat că trebuie să trecem cu toții acest test de reziliență.

Adaptarea a devenit o realitate în mediul de business, astfel încât ne-am propus să dezbatem de ce ideea de “too big to fail” a scos la lumină adevărații câștigori ai acestei crize. Vom vorbi despre cum ne putem pregăti astăzi pentru ziua de mâine și cum putem întâmpina cu stoicism orice provocare pe care o întâmpinăm.

  • Antreprenor de criză lungă. Ce pot face azi pentru a face față zilei de mâine?
  • Digitalizarea ca stil de viață. Accelerarea tranziției către un univers hyper-digitalizat
  • Reziliență - cuvântul anului 2020. Ce ne așteaptă în 2021?
  • Mindsetul sustenabil. În ce fel poate responsabilitatea să țină oamenii aproape, chiar și în vremuri de criză?
  • Puterea parteneriatelor durabile. Alianțe strategice formate în criză

Inovatie

Inovația a fost și încă reprezintă una dintre sarcinile principale ale umanității. Pentru a supraviețui și pentru a îmbunătăți calitatea vieții, eforturile indivizilor de a inova au fost continue. Toate perioadele revoluționare majore ale istoriei au avut în prim-plan inovarea, pentru a crea condiții noi și mai bune de trai, cât și de lucru.

Deși provoacă, uneori, dezordine socială și economică, scopul inovării este mult mai profund decât un avantaj competitiv crescut al unei companii și se referă, de fapt, la crearea unui viitor mai bun.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 12:00

EAT INNOVATION FOR BREAKFAST

Cum definim, de fapt, inovația? Deși este unul dintre cele mai populare buzzwords când vine vorba de business, nu există un focus când discutăm despre esența inovației. Vom afla de la speakerii din această sesiune cum putem promova o cultură organizaționala bazată pe inovație pentru a menține o poziție competitivă a companiei pe piață.

10:00 - 10:30 Space, the final innovation frontier

KEYNOTE SPEAKER

Lauren Guy, founder & CTO Utilis Israel

10:30 - 12:00 Think Fresh! Using cool, new ideas to turn challenges into business opportunities

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • RISKY BUSINESS. Cu ce cost vine inovația? Discutăm despre riscuri, asumare și posibilitatea eșecului în business
  • OPTIMIZING THE OFFICE EXPERIENCE. Spațiile de lucru s-au transformat radical cu ajutorul tehnologiei, iar acum se află în pragul unei noi revoluții, bazate pe inovație și respect pentru mediu
  • RESPONSIBLE INNOVATION.  Sustenabilitatea ca generator de idei creative: importanța proiectelor de CSR care fac diferența în mediul de afaceri

SPEAKERI:

Marius Coman, IoT Country Sales Director Vodafone Romania

Tudor Ionescu, Head of Advisory & Transaction Services, Office, CBRE Romania

Diana Calfa, Managing Partner Morphoza | Design.Build.Furnish

Alexandra Sinn, Director de Marketing Air France-KLM România

Virginia Oțel, Communication Leader, Garanti Bank

12:00 - 12:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:30 - 13:30

MAKE INNOVATION WORK FOR YOUR BUSINESS

Companiile conturează strategii pentru a încuraja inovația în interiorul propriului business, dar o altă provocare importantă este implementarea noilor tehnologii și procese inovatoare. Cum reușesc organizațiile să optimizeze avantajele competitive oferite de inovație și să folosească la maxim progresele tehnologice actuale?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • STRATEGY OR STRATEC(H)GY? Integrarea tehnogiei în obiectivele strategice ale companiei
  • SOCIAL INNOVATION THROUGH TECHNOLOGY. Cum putem face bine, inova și crește businessul, în același timp?
  • TESTING EMERGING TECH. Explorarea permanentă și deschiderea către tehnologie – elemente vitale pentru supraviețuirea organizațiilor cu tradiție, cât și a celor la început de drum
  • REWARDING GREAT IDEAS. Provocarea liderilor: integrarea inovației în ADN-ul unei companii și contestarea status-quo-ului
  • THE INNOVATOR'S CHALLENGE. Recunoașterea creativității și încurajarea diversității de opinii, ca stimulent pentru o cultură a deschiderii și inovației

SPEAKERI:

Sonia Pintea, Director of Global Partner Development UiPath

Dragoș Hâncu, Fondator Amber

Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft

Cristian Popescu, Managing Director SAP Romania

Doru Boșca, Group Leader – Software Development, Bosch

13:30 - 14:15

THE FUTURE IS NOW! MEET THE NEXT GENERATION OF INNOVATORS

Cum gândește noua generație schimbarea de paradigmă nu doar la nivel de tehnologie, ci și de mindset inovator? Faceți cunoștință cu tinerii care privesc mereu dincolo de obstacole și își urmează visurile nu doar la nivel local, ci și pe plan global, transformând idei vizionare în proiecte ambițioase și businessuri viabile.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • BULLETPROOF, BUT OPEN-MINDED. Cel mai bun mix: risk management și deschidere către învățare permanentă
  • REAL TECH IN THE VIRTUAL WORLD. Realitatea augmentată este posibilă datorită inovațiilor software, dar are nevoie și de hardware inovator.
  • CHANGE THROUGH INNOVATION. Cum aplicăm în business dar și în viața personală lecțiile schimbării aduse de inovație și cum această schimbare de perspectivă deschide porțile către noi inovații.

SPEAKERI:

Cornel Amariei, inventator și fondator Lumen

Laurențiu Olteanu, fondator ctrlVR

Andrei Serițan, fondator ctrlVR

Vlad Măcelaru, Cofondator ClarK

14:15 - 15:00

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

15:00 - 16:00

TAKE YOUR BUSINESS TO THE NEXT LEVEL

WORKSHOP: Design Thinking și Service Design în Business

Invitat special: 

Tudor Juravlea, cofondator Design Thinking Society

Companii și guverne din întreaga lume aplică Service Design pentru a crea experiențe noi centrate pe nevoia clientului. 

Setul de metode numit generic „Design Thinking” este folosit pentru a pune în practică proiecte ample de inovație, care pornesc întotdeauna prin identificarea nevoii utilizatorului.

Colaborarea facilitată, lucrul organizat în echipe multidisciplinare care urmează pași clari nu sunt lucruri noi - sunt folosite de peste 20 de ani pentru rezolvarea de probleme complexe și de multe ori ambigue.

În această oră dedicata Design Thinking-ului veți descoperi cum folosesc companiile și organizațiile guvernamentale din alte locuri acest nou mod de lucru și cum îl puteți aduce în organizația voastră.

 

Speakerii zilei

Management

Complexitatea poziției de “Manager” a crescut exponențial. Liderii trebuie să gândească și să planifice la nivel global, dar să acționeze și să răspundă la nivel local. Mai mult decât atât, revoluția tehnologică solicită decizii mai rapide, iar timpul necesar devine din ce în ce mai scurt. De aici și creșterea nivelului de stres pe care trebuie să îl gestioneze un manager.

În acest context, cei aflați în funcții de conducere caută din ce în ce mai mult “sens” în viața lor, tendință care nu trebuie ignorată. De la strategii de business, metode de recrutare, mesaje de marketing și modele de leadership – toate aceste lucruri trebuie redefinite și calibrate la ziua de mâine.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:30

UNLEASH YOUR INNER LEADER

În ciuda faptului că mulți dintre cei care conduc companii de top nu sunt lideri înnăscuți, o bună parte dintre aceștia au parcurs călătoria de la manager la lider, valorificând în totalitate talentele pe care le aveau, dar și petrecându-și timpul pentru a învăța în permanență abilitățile importante care i-au ajutat să reușească.

Motivarea oamenilor, depășirea obstacolelor, crearea de echipe inspirate și secretele dezvoltării acestor abilități pe care orice lider în devenire trebuie să le cunoască sunt unele dintre principalele teme de discuție din acest panel.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • THE FUTURE OF LEARNING & LEADING. Învățarea permanentă – soluția pentru a ne adapta la un viitor incert
  • POWERING INNOVATION. În ce mod putem integra inovația în ADN-ul unei companii?
  • THE EXPERIENCE ECONOMY. De la produse și servicii, la oferirea de experiențe

Speakeri:

Fady Chreih, CEO, Regina Maria
Vanya Panayotova, General Manager, L’Oréal România
Antonio Eram, CEO, NETOPIA

STAY INSPIRED

Un lider vizionar trebuie să știe cum să satisfacă în permanență nevoia permanentă de direcție a echipelor pe care le conduce. Are o răspundere nesfârșită de a își asigura oamenii că toate grijile lor sunt ascultate și că fiecare dintre aceștia contează în mod egal în dinamica organizațională.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • ROCK YOUR PERSONAL BRAND. Branding-ul personal ca metodă de a reflecta valoarea pe care o aduce un lider în business-ul pe care îl reprezintă

Speaker: 
Alin Dincă, solist Trooper

11:30 - 12:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:00 - 13:30

MISTAKES I MADE AS A LEADER

Fiecare lider are cel puțin trei lecții învățate de-a lungul vieții, în urma luării unor decizii slabe de conducere. Vom descoperi împreună ce atitudini ale liderilor se pot transforma în capcane reale și cum putem evita impulsuri de moment care ne pot afecta nu doar compania, cât și viitorul.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • COMMUNICATION ERRORS THAT KILL RESULTS. Tips and tricks pentru a ne face mesajele înțelese corespunzător
  • WORK STYLE DIFFERENCES. Cum evităm conflictul în cadrul echipelor și cum găsim un mix bun al diferitelor stiluri de lucru?
  • MICROMANAGER OR CONTROL FREAK? Despre delegare, control excesiv și priorități

Speakeri:

Alex Bratu, CEO, JYSK România
Daniel Mischie, CEO, City Grill
Florin Ilie, Deputy CEO și Head of Wholesale Banking, ING
Amalia Buliga, CEO, Diverta
Ana Maria Băjan, Marketing, PR & Business Development Executive Director, Caroli Foods Group

STAY INSPIRED

Liderii, printre toate presiunile și cerințele care vin odată cu rolul pe care îl dețin, trebuie să rămână inspirați, pentru a-i inspira, totodată, pe ceilalți. Însă, cum putem găsi surse de inspirație, în timp ce ne concentrăm asupra bugetelor, strategiei, măsurătorilor și obținerii celor mai bune rezultate?

Cum aprindem creativitatea și inovația echipelor? Prin auto-conștientizare, pasiune și dorința permanentă de a învăța și a ne desprinde de abordarea tradițională de a conduce oamenii.

NEXT BILLION DOLLAR IDEA. Despre bani, curaj, riscuri și implementarea ideilor care par “nebune” la o primă vedere

13:30 - 14:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

14:30 - 16:00

Decision Making for Managers

WORKSHOP: CRITICAL THINKING FOR BETTER BUSINESS DECISIONS

Invitat special:
Radu Atanasiu, Lecturer, MSM România

“Pe ce te bazezi?” Vom porni de la simpla întrebare a lui Ilie Moromete, întrebare care a devenit mai actuală ca oricând, și vom identifica într-un mod practic punctele slabe dintr-un plan de business. Călcâiul lui Ahile în majoritatea planurilor de business care eșuează sunt presupunerile proaste pe care managerii nici nu își dau seama că le fac.

Ne vom antrena simțul detecției acestor presupuneri, mai ales în propriile planuri, într-o sesiune interactivă bazată pe studii de caz, dar și pe experiența participanților. Vom învăța cum ne păcălește mintea noastră, care e prețul pe care îl plătim în business din cauza acestui lucru și ce am putea face pentru a lua decizii mai bune, astfel încât să conștientizăm și evităm erorile cognitive.

Speakerii zilei

Media & Marketing

Când vorbim despre marketing-ul viitorului, vorbim despre experiențe, despre creativitate și noi modalități de a conduce consumatorul printr-o călătorie senzorială. Mai mult decât atât, digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunitățile de a se promova. Modificarea obiceiurilor de consum media, a noilor canalele disponibile pentru a ajunge la public și introducerea de noi tehnologii modifică felul în care arată o strategie eficientă de marketing.

Vom aduce la aceeași masă unele dintre cele mai mari și importante branduri și agenții pentru a discuta despre ce va mai fi relevant, pe viitor, în marketing, media și comunicare, cât și despre cum putem duce branding-ul la un nivel complet nou.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 10:30

DISCUSSION PANEL: ARE YOU READY TO HEAR THE HARD-HITTING TRUTH ABOUT ADVERTISING?

Bogdan Enoiu, General Manager, McCann Erickson Group
Marta Ușurelu, Business Owner, Biz 

10:30 - 12:00

SPOTLIGHT: CREATIVITY. RE-IMAGINING THE BRAND EXPERIENCE

LISTEN UP! DISCUSSION TOPICS

  • WHAT IS YOUR BRAND MISSION? 
  • WHAT’S NEXT FOR CONSUMERS AND BRANDS? 
  • MARKETING FOR A BIGGER CAUSE

SPEAKERS

Oana Bulexa, Managing Director, MSL The Practice
Monica Tamaș, Marketing Leader Home & Personal Care, Unilever SCE
Elvira Munteanu, General Manager, Universal Solution

LET`S SPEAK THE UNSPEAKABLE: CHALLENGING THE STATUS QUO

Dragoș Bucurenci, Communication Director, Philip Morris Romania
Marta Ușurelu, Business Owner, Biz

12:00 - 12:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:30 - 14:00

THE AD:TECH EXPERIENCE

LISTEN UP! DISCUSSION TOPICS

  • REINVENT CONVENTION 
  • BRINGING TECHNOLOGY TO THE MARKET
  • KEY CHALLENGES AND DIGITAL ADVERTISING TRENDS
  • HOW TECHNOLOGY IS ENHANCING CREATIVITY 

SPEAKERS

Simona Panait, Marketing Director Romania & Bulgaria, Samsung Electronics 
Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania
Vasilije Corluka, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest
Mugur Pătrașcu, Partner, Screen Native

KEYNOTE SPEAKER: Lluis Rotger, Associate Creative Director, Geometry Prague: REDEFINING TODAY`S CULTURE

Find out how technology has redefined our life and how it can be integrated even more with humanity. Take a journey through different cultural insights to understand why agencies can be the philosopher's stone in Virtual Reality, Augmented Reality and Haptics among other new technologies.

14:00 - 15:00

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

15:00 - 17:00

NO FEAR OF FAILURE. THE CONTENT EXPERIENCE

LISTEN UP! DISCUSSION TOPICS

  • CREATING CONTENT ECOSYSTEMS
  • STRATEGY INSIGHTS. BRAND REALITIES & PERCEPTIONS
  • HUMANIZING MARKETING 
  • MALE, FEMALE, OTHER - THE FUTURE OF GENDER IN MARKETING
  • DOING GOOD WITH DATA
  • BURNOUT: A BUZZWORD OR A SMALL CHALLENGE

SPEAKERS: 

Jay Oh, Head of Retail Marketing Group, Cheil London
Mihai Gongu, Executive Creative Director Southeast Europe, Cheil | Centrade
Răzvan Căpănescu, Partner, Wings Creative Leadership Lab
Flavia Bobei, Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research
Mădălina Uceanu, Managing Partner, Career Advisor

17:00 - 17:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

17:30 - 18:00

BOOK LAUNCH

”Pauza de publicitate: cum să gândești reclame într-o lume care nu le iubește” 

Liviu David, Creative Director & Partner, Next Advertising 
Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient
Cristian Kit Paul, Creative Director, Brandient
Valentin Suciu, Creative Partner, Jazz
Semida Duriga, Independent Creative Director, Roots & Wings
Mihai Coliban, Creative Director, Hey, Punk!

Speakerii zilei

Corporate Social Responsibility

Brandurile și companiile sustenabile compun comunitatea de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. În ziua de azi, a face ceva pentru a aduce schimbarea socială nu mai este suficient.

A face ceva pe termen lung, la nivel strategic, înseamnă a asculta cu adevărat problemele societății și a folosi poziția de lider ca avantaj, pentru a aduce, în mod real, o schimbare binevenită și sustenabilă. Despre strategii smart de CSR ne vor povesti experți în sustenabilitate și lideri din companii care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 12:00

SHAPING A NEW ECONOMY: SUSTAINABLE BRANDS

Companiile, autoritățile, investitorii și însăși societatea civilă au misiunea de a aduce schimbări sistematice și de a aduce inovație, pentru a crea o nouă economie, în care circularitatea este cuvântul cheie.

Transparența, corectitudinea și respectarea promisiunilor trebuie să reprezinte cei trei piloni de la care trebuie să pornească fiecare companie atunci când își conturează strategia de CSR.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • BUSINESS INOVATION MEETS SOCIAL CHANGE. Moduri prin care putem combina în mod creativ inovația în business și schimbarea socială
  • CSR AS A MARKETING PRIORITY. Marketing responsabil social, o filozofie pe care orice companie vizionară trebuie să și-o asume
  • MORE THAN BRAND AWARENESS. CSR-ul, mai mult decât o simplă modalitate de a crește reputația brandului

Speakeri:

Alina Liciu, Fondator și Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services
Cătălina Roman, Head of Identity & Communication, UniCredit România
Iulia Botar, Senior PR & CSR Consultant, Graffiti PR
Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard Europe
Constantin Bratu, Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola România

11:30 - 12:00

DELIVERING CHANGE THROUGH SMART LEADERSHIP

A face ceva pentru a implementa o schimbare vizibilă nu mai este suficient. Sustenabilitatea a devenit o modalitate de a armoniza nevoile comunităților și obiectivele de business, cât și un mare generator de schimbare și valoare.

Vom descoperi împreună cum pot companiile să își folosească poziția de lider pentru a descoperi oportunități de a avea un impact semnificativ în societatea în care își desfășoară activitatea.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • SOCIAL ENTREPRENEURSHIP, THE GOOD BEHIND THE PROFITS. Antreprenoriatul social sau afaceri dezvoltate pentru a face bine
  • REINVENTING BRANDS. CSR-ul ca diferențiator în conturarea strategiei de brand
  • BOOSTING GROWTH. Sustenabilitatea văzută ca o investiție pe termen lung și un motor de creștere

KEYNOTE SPEAKER:

Sonia Năstase, Business Executive Officer, Nestle Nespresso România

12:00 - 12:45

Lunch Break

Lunch break & Coffee     

12:45 - 14:45

ENGAGE YOUR PEOPLE FOR A BETTER TOMORROW

Employee engagement este trendul care subliniază exact impactul pe care o organizație îl are asupra motivației, identității și sensului pe care orice angajat îl are în cadrul companiei. Vom explora în cadrul acestei sesiuni diversele moduri prin care companiile își loializează și stimulează angajații prin activități de CSR.

Vom discuta despre programe care se aliniază la nevoile angajaților, despre cum responsabilitatea socială contribuie la dezvoltarea personală a acestora și despre companii care fac diferența.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • MINDFUL ECONOMY. Cum putem aduce conștientizarea și conceptul de mindfulness în luarea deciziilor de business?
  • EMPOWERING COMMUNITIES. Companiile, participanți activi la dezvoltarea unor comunități durabile și a schimbărilor de paradigmă
  • INNER CHANGE FOR OUTER TRANSFORMATION. În ce fel ajută programele de CSR angajații pe care îi angrenează, la un nivel personal?

SPECIAL SPEAKERS:

Dragoș Tuță, Consultant, Antreprenor, Fondator The CSR Agency, Fondator Ambasada Sustenabilității
Irina Munteanu, CFO, Veolia și Apa Nova

STAR SPEAKER:

Mihai-Toader Pasti, Climate Reality Leader, Aspen Young Leader și Global Shaper

GUEST SPEAKER:

Amalia Năstase, Fondator Eventures și Amalia Nastase Communications, Președintele Fundației Ronald Mcdonald, Ambasadorul Salvați Copiii România

Speakerii zilei