fbpx

Program

Antreprenoriat

Dincolo de munca grea, ideile mari, flerul pentru business și agenda încărcată, există anumite caracteristici intangibile ale unui antreprenor care determină succesul afacerii. Dintre numeroasele calități care îl ajută să facă față provocărilor pe care le implică dezvoltarea unei companii, există trei lucruri esențiale pe care fiecare antreprenor trebuie să le posede: curaj, frică și rezistență la stres.

Însă, acest mix are un dublu tăiș: poate fi elementul care le oferă puterea, atunci când este utilizat corespunzător sau, în multe dintre cazuri, este chiar cel care îi poate duce la ruină. Secretul este să știi cum să atingi echilibrul potrivit.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY

10:00 - 11:00

MAD, BOLD & UNAFRAID. THE UPS AND DOWNS OF ENTREPRENEURSHIP

Antreprenoriatul este sinonim cu curajul. CurajUL de a construi lucruri, curajul de a forma și motiva o echipă, curajul de a recunoaște că nu ai întotdeauna toate răspunsurile și, mai ales, curajul de a cere ajutorul. Cea mai dificilă misiune a unui antreprenor, însă, este de a se ocupa și gestiona pe sine.

În cadrul acestei sesiuni, vom afla cum sunt capabili antreprenorii să emane încredere, putere și să prezinte o imagine a siguranței de sine, chiar și atunci când sunt cuprinși de vulnerabilitate.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • MADNESS AS A MANIFESTO FOR ENTREPRENEURSHIP. Antreprenoriatul, rollercoaster-ul în care pasiunea este confundată cu nebunia
  • UNDERSTANDING LEADERSHIP. Stiluri de a conduce echipe și perspective asupra succesului. Cum convingem oameni diferiți să înțeleagă și să creadă în viziunea noastră
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

SPEAKING ABOUT THE UNSPEAKABLE. LESSONS LEARNED

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • Teama de eșec, cea mai comună problemă a ecosistemului antreprenorial românesc
  • Fața întunecată a antreprenoriatului despre care rareori se vorbește deschis
  • Despre pasiune, “plase de protecție” și puterea de a ne asuma riscuri
  • Ce caută investitorii de azi la companiile de mâine? Cum îi convingem să creadă în pontențialul afacerii aflate la început de drum?

 

12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

INNOVATION IN ENTREPRENEURSHIP: FROM IDEA TO MARKETPLACE

Pe lângă curaj și depășirea limitelor, antreprenoriatul presupune inovație, creativitate și capacitatea de a rămâne ancorat în realitate, pentru a materializa transforma o simplă idee într-un produs sau serviciu vandabil.

Află de la speakeri cu experiență vastă în domeniu cum te poți folosi de cele mai importante asset-uri pe care ni le oferă lumea de business contemporană pentru a dezvolta afaceri sustenabile. Cum venim cu perspective fresh de identificare a oportunităților? Cât și în ce moduri ne putem folosi de apariția noilor tehnologii pentru creșterea și susținerea afacerii? Cum putem aduce inovație pe piață pentru a menține un avantaj competitiv?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • FROM IDEA TO START-UP. Materializarea ideilor și valorificarea know-how-ului în antreprenoriat
  • BOOST THE DIGITAL TRANSFORMATION. Scalarea smart a businessului prin intermediul tehnologiei
  • SUSTAINABILITY IS A MUST. Cum integrăm responsabilitatea socială în strategia de business? Ce importanță are și în ce fel de ajută pe viitor?
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

THE MODERN ENTREPRENEUR’S SKILLSET. A PRAGMATIC APPROACH

Vizionari, Autentici, Curajoși, Charismatici, Agili – așa arată portretul ideal al antreprenorilor viitorului. Însă, pentru că e dificil să găsim un mix bun, este nevoie să învățăm permanent și să dezvoltăm acele skill-uri care ne pot aduce mai aproape de succes în business.

În această sesiune practică, aveți acces la tactici și strategii aplicate, care pot transforma modul în care trăim, conducem și dezvoltăm o afacere.

  • BRAND YOURSELF. Brandul personal, o investiție, nu o cheltuială. Cum construim un brand personal puternic și, mai ales, cum îl consolidăm?
  • SELL YOURSELF. Limbaj non-verbal, comunicare eficientă, tehnici de persuasiune și alte tips and tricks utile unui antreprenor
  • ORGANIZE YOURSELF. Time management și prioritizarea task-urilor – metode eficiente și facil de implementat

Inovatie

Inovația a fost și încă reprezintă una dintre sarcinile principale ale umanității. Pentru a supraviețui și pentru a îmbunătăți calitatea vieții, eforturile indivizilor de a inova au fost continue. Toate perioadele revoluționare majore ale istoriei au avut în prim-plan inovarea, pentru a crea condiții noi și mai bune de trai, cât și de lucru.

Deși provoacă, uneori, dezordine socială și economică, scopul inovării este mult mai profund decât un avantaj competitiv crescut al unei companii și se referă, de fapt, la crearea unui viitor mai bun.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:00

EAT INNOVATION FOR BREAKFAST

Cum definim, de fapt, inovația? Deși este unul dintre cele mai populare buzzwords când vine vorba de business, nu există un focus când discutăm despre esența inovației. Vom afla de la speakerii din această sesiune cum putem promova o cultură organizaționala bazată pe inovație pentru a menține o poziție competitivă a companiei pe piață.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • THE PSYCHOLOGY OF INNOVATION. Înțelegerea psihologiei umane și a factorilor care ghidează comportamentul uman, esențială pentru organizații
  • RISKY BUSINESS. Cu ce cost vine inovația? Discutăm despre riscuri, asumare și posibilitatea eșecului în business
  • RESPONSIBLE INNOVATION.  Sustenabilitatea ca generator de idei creative: importanța proiectelor de CSR care fac diferența în mediul de afaceri
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

PUT AN EYE ON AI

Companiile conturează strategii pentru incorporarea unei culturi organizaționale ce integrează inteligența artificială (AI), pentru a avea un impact pozitiv asupra forței de muncă. Însă, acest lucru vine cu un cost: disruption. Oricât de tentant ar fi acest fenomen, este o provocare reală la adresa companiei, cât și a individului. Cum putem învăța să scoatem în evidență părțile pozitive ale acestui proces, pentru a evolua și a ne îndrepta privirea către viitor?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • STRATEGY OR STRATEC(H)GY? Integrarea tehnogiei în obiectivele strategice ale companiei
  • SOCIAL INNOVATION THROUGH TECHNOLOGY. Cum putem face bine, inova și crește business-ul, în același timp?
  • TESTING EMERGING TECH. Explorarea permanentă și deschiderea către tehnologie – elemente vitale pentru supraviețuirea organizațiilor cu tradiție, cât și a celor la început de drum
12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

INNOVATION AS TRANSFORMATION. A CEO’S VIEW

Vom asculta perspective diferite ale unora dintre cei mai puternici CEO asupra inovării în cadrul businessului. În ce mod ne putem asigura că inovația este o valoare de bază a companiei? Cum gândim abordări flexibile și în ce fel putem face trecerea de la teorie la realitate?

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • THE INNOVATOR’S CHALLENGE. Provocarea liderilor: integrarea inovației în ADN-ul unei companii și contestarea status-quo-ului
  • CUSTOMER LEADERSHIP. De la oferte tradiționale de produse și servicii, la personalizare, hyper-segmentare și ascultarea nevoilor consumatorilor
  • REWARDING GREAT IDEAS. Recunoașterea creativității și încurajarea diversității de opinii, ca stimulent pentru o cultură a deschiderii și inovației
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

STARING AT THE FUTURE. WHAT’S NEXT?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • WORKFORCE EXPERIENCE. Crearea și menținerea unor echipe unite, motivate și pasionate pentru fructificarea oportunităților ce pot aduce cu sine inovația
  • BULLETPROOF, BUT OPEN-MINDED. Cel mai bun mix: risk management și deschidere către învățare permanentă
  • MAKING TRENDS OUR FRIENDS. Cum adaptăm trendurile la anatomia organizației și cum putem decide ce e potrivit pentru filosofia de business?

Speakerii zilei

Management

Complexitatea poziției de “Manager” a crescut exponențial. Liderii trebuie să gândească și să planifice la nivel global, dar să acționeze și să răspundă la nivel local. Mai mult decât atât, revoluția tehnologică solicită decizii mai rapide, iar timpul necesar devine din ce în ce mai scurt. De aici și creșterea nivelului de stres pe care trebuie să îl gestioneze un manager.

În acest context, cei aflați în funcții de conducere caută din ce în ce mai mult “sens” în viața lor, tendință care nu trebuie ignorată. De la strategii de business, metode de recrutare, mesaje de marketing și modele de leadership – toate aceste lucruri trebuie redefinite și calibrate la ziua de mâine.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:45

UNLEASH YOUR INNER LEADER

În ciuda faptului că mulți dintre cei care conduc companii de top nu sunt lideri înnăscuți, o bună parte dintre aceștia au parcurs călătoria de la manager la lider, valorificând în totalitate talentele pe care le aveau, dar și petrecându-și timpul pentru a învăța în permanență abilitățile importante care i-au ajutat să reușească.

Motivarea oamenilor, depășirea obstacolelor, crearea de echipe inspirate și secretele dezvoltării acestor abilități pe care orice lider în devenire trebuie să le cunoască sunt unele dintre principalele teme de discuție din acest panel.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • THE FUTURE OF LEARNING & LEADING. Învățarea permanentă – soluția pentru a ne adapta la un viitor incert
  • POWERING INNOVATION. În ce mod putem integra inovația în ADN-ul unei companii?
  • THE EXPERIENCE ECONOMY. De la produse și servicii, la oferirea de experiențe

STAY INSPIRED

Un lider vizionar trebuie să știe cum să satisfacă în permanență nevoia permanentă de direcție a echipelor pe care le conduce. Are o răspundere nesfârșită de a își asigura oamenii că toate grijile lor sunt ascultate și că fiecare dintre aceștia contează în mod egal în dinamica organizațională.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • ROCK YOUR PERSONAL BRAND. Branding-ul personal ca metodă de a reflecta valoarea pe care o aduce un lider în business-ul pe care îl reprezintă
11:45 - 12:15

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:15 - 13:30

MISTAKES I MADE AS A LEADER

Fiecare lider are cel puțin trei lecții învățate de-a lungul vieții, în urma luării unor decizii slabe de conducere. Vom descoperi împreună ce atitudini ale liderilor se pot transforma în capcane reale și cum putem evita impulsuri de moment care ne pot afecta nu doar compania, cât și viitorul.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • COMMUNICATION ERRORS THAT KILL RESULTS. Tips and tricks pentru a ne face mesajele înțelese corespunzător
  • WORK STYLE DIFFERENCES. Cum evităm conflictul în cadrul echipelor și cum găsim un mix bun al diferitelor stiluri de lucru?
  • MICROMANAGER OR CONTROL FREAK? Despre delegare, control excesiv și priorități

STAY INSPIRED

Liderii, printre toate presiunile și cerințele care vin odată cu rolul pe care îl dețin, trebuie să rămână inspirați, pentru a-i inspira, totodată, pe ceilalți. Însă, cum putem găsi surse de inspirație, în timp ce ne concentrăm asupra bugetelor, strategiei, măsurătorilor și obținerii celor mai bune rezultate?

Cum aprindem creativitatea și inovația echipelor? Prin auto-conștientizare, pasiune și dorința permanentă de a învăța și a ne desprinde de abordarea tradițională de a conduce oamenii.

NEXT BILLION DOLLAR IDEA. Despre bani, curaj, riscuri și implementarea ideilor care par “nebune” la o primă vedere

13:30 - 14:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

14:30 - 15:30

WORKSHOP - Decision Making for Managers

Speakerii zilei

Media & Marketing

Când vorbim despre marketing-ul viitorului, vorbim despre experiențe, despre creativitate și noi modalități de a conduce consumatorul printr-o călătorie senzorială. Mai mult decât atât, digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunitățile de a se promova. Modificarea obiceiurilor de consum media, a noilor canalele disponibile pentru a ajunge la public și introducerea de noi tehnologii modifică felul în care arată o strategie eficientă de marketing.

Vom aduce la aceeași masă unele dintre cele mai mari și importante branduri și agenții pentru a discuta despre ce va mai fi relevant, pe viitor, în marketing, media și comunicare, cât și despre cum putem duce branding-ul la un nivel complet nou.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:30

BRAND BUILDING WITH CREATIVITY

Consumatorii de astăzi evaluează relația lor cu un brand dincolo de avantajele raționale. Suntem rareori motivați de logică, însă poveștile și experiențe memorabile duc, de cele mai multe ori, la efectul dorit. Cu toate acestea, cele două necesită creativitate și autenticitate.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • WHAT IS YOUR MISSION? Branduri cu o misiune și un scop clar. Ce poveste spune brandul tău?
  • WHAT’S NEXT FOR CONSUMERS AND BRANDS? Cum putem crea și menține comunități solide pentru a menține vie relația cu consumatorii, în viitor?
  • FROM STATUS-QUO TO STATUS-FLOW. Importanța flexibilității și agilității pentru stimularea inovației
11:30 - 12:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:00 - 13:30

THE CONTENT EXPERIENCE

Trăim într-un ecosistem în care consumatorii așteaptă din ce în ce mai multe experiențe autentice și conținut personalizat. Specialiștii în marketing și media trebuie să se adapteze acestui val și să aibă o abordare centrată pe individ și să  arate în permanență că țin cont de interesele, comportamentele și nevoile unice ale fiecărui consumator în parte.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • CREATING CONTENT ECOSYSTEMS. Conținut relevant de brand și tendințe în storytelling
  • CHOOSING CHANNELS WISELY. Cum alegem cel mai potrivit canal și de ce trebuie să ținem cont în luarea deciziei?
13:30 - 14:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

14:30 - 15:30

ADVERTISING & MARKETING TACTICS THAT REALLY WORK: DRIVING BUSINESS GROWTH

Necesitatea de a utiliza strategii de marketing disruptive este în creștere, însă, odată cu acest lucru, importanța de a măsura și a ne folosi de datele obținute este vitală pentru creșterea unui brand. Ce funcționează și ce nu ajunge la un public care utilizează cele mai bune tehnologii și inovații digitale?

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • NO FEAR OF FAILURE. Marketingul ca experiment: testarea ideilor noi și curajul de a implementa campanii îndrăznețe
  • HUMANIZING MARKETING. De ce este nevoie de o schimbare de mentalitate și o tranziție către marketing-ul umanizat?
  • MARKETING FOR A BIGGER CAUSE. De ce nu e indicat să existe marketing fără CSR și sustenabilitate?
15:30 - 16:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

16:00 - 17:30

A GLIMPSE INTO MARTECH

Tehnologia este elementul care a avut cel mai mare impact asupra marketingului, iar  brandurile au ajuns să investească foarte mult în acest aspect. Însă, foarte puține companii își aliniază investițiile în tehnologie la valoarea strategică pe care doresc să le-o ofere clienților.

Folosită în mod smart, tehnologia poate ajuta marketerii să îmbunatătească relațiile cu consumatorul, prin generarea de idei si soluții inovatoare.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND MACHINE LEARNING TO ENHANCE YOUR MARKETING CAMPAIGNS. Cum arată, în practică, încorporarea AI în marketing?
  • BRINGING TECHNOLOGY TO THE MARKET. Care sunt cele mai importante tehnologii care vor influența modul în care interacționăm, investim și comunicăm? 

Speakerii zilei

Corporate Social Responsibility

Brandurile și companiile sustenabile compun comunitatea de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. În ziua de azi, a face ceva pentru a aduce schimbarea socială nu mai este suficient.

A face ceva pe termen lung, la nivel strategic, înseamnă a asculta cu adevărat problemele societății și a folosi poziția de lider ca avantaj, pentru a aduce, în mod real, o schimbare binevenită și sustenabilă. Despre strategii smart de CSR ne vor povesti experți în sustenabilitate și lideri din companii care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:00

SHAPING A NEW ECONOMY: SUSTAINABLE BRANDS

Companiile, autoritățile, investitorii și însăși societatea civilă au misiunea de a aduce schimbări sistematice și de a aduce inovație, pentru a crea o nouă economie, în care circularitatea este cuvântul cheie.

Transparența, corectitudinea și respectarea promisiunilor trebuie să reprezinte cei trei piloni de la care trebuie să pornească fiecare companie atunci când își conturează strategia de CSR.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • BUSINESS INOVATION MEETS SOCIAL CHANGE. Moduri prin care putem combina în mod creativ inovația în business și schimbarea socială
  • CSR AS A MARKETING PRIORITY. Marketing responsabil social, o filozofie pe care orice companie vizionară trebuie să și-o asume
  • MORE THAN BRAND AWARENESS. CSR-ul, mai mult decât o simplă modalitate de a crește reputația brandului
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

ENGAGE YOUR PEOPLE FOR A BETTER TOMORROW

Employee engagement este trendul care subliniază exact impactul pe care o organizație îl are asupra motivației, identității și sensului pe care orice angajat îl are în cadrul companiei. Vom explora în cadrul acestei sesiuni diversele moduri prin care companiile își loializează și stimulează angajații prin activități de CSR.

Vom discuta despre programe care se aliniază la nevoile angajaților, despre cum responsabilitatea socială contribuie la dezvoltarea personală a acestora și despre companii care fac diferența.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • MINDFUL ECONOMY. Cum putem aduce conștientizarea și conceptul de mindfulness în luarea deciziilor de business?
  • EMPOWERING COMMUNITIES. Companiile, participanți activi la dezvoltarea unor comunități durabile și a schimbărilor de paradigmă
  • INNER CHANGE FOR OUTER TRANSFORMATION. În ce fel ajută programele de CSR angajații pe care îi angrenează, la un nivel personal?
12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

BACK TO BASICS: CSR REPORTING

Impactul, de cele mai multe ori, este dificil de măsurat, dar este esențial să reușim să cuantificăm și analizăm rezultatele pe care un program de CSR derulat îl poate avea și, mai ales, la ce nivel de sustenabilitate se situează compania, în comparație cu alți jucători de pe piață.

Vom afla în ce fel ne poate ajuta măsurarea datelor, cum ne putem alinia strategia la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă și cum putem investi smart timp și resurse.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • GETTING DATA RIGHT: WHAT DO STAKEHOLDERS WANT? Ce date trebuie să furnizăm stakeholderilor și cum le centralizăm?
  • BOOSTING TECHNOLOGY FOR CSR IMPACT. Tehnologia ca liant între responsabilitatea socială și atingerea obiectivelor de business
  • TRANSPARENCY, THE BEST POLICY. Transparența programelor de CSR, cea mai importantă miză în dezvoltarea durabilă
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

DELIVERING CHANGE THROUGH SMART LEADERSHIP

A face ceva pentru a implementa o schimbare vizibilă nu mai este suficient. Sustenabilitatea a devenit o modalitate de a armoniza nevoile comunităților și obiectivele de business, cât și un mare generator de schimbare și valoare.

Vom descoperi împreună cum pot companiile să își folosească poziția de lider pentru a descoperi oportunități de a avea un impact semnificativ în societatea în care își desfășoară activitatea.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • SOCIAL ENTREPRENEURSHIP, THE GOOD BEHIND THE PROFITS. Antreprenoriatul social sau afaceri dezvoltate pentru a face bine
  • REINVENTING BRANDS. CSR-ul ca diferențiator în conturarea strategiei de brand
  • BOOSTING GROWTH. Sustenabilitatea văzută ca o investiție pe termen lung și un motor de creștere

Speakerii zilei