fbpx

Program

Antreprenoriat

Dincolo de munca grea, ideile mari, flerul pentru business și agenda încărcată, există anumite caracteristici intangibile ale unui antreprenor care determină succesul afacerii. Dintre numeroasele calități care îl ajută să facă față provocărilor pe care le implică dezvoltarea unei companii, există trei lucruri esențiale pe care fiecare antreprenor trebuie să le posede: curaj, frică și rezistență la stres.

Însă, acest mix are un dublu tăiș: poate fi elementul care le oferă puterea, atunci când este utilizat corespunzător sau, în multe dintre cazuri, este chiar cel care îi poate duce la ruină. Secretul este să știi cum să atingi echilibrul potrivit.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY

10:00 - 11:00

MAD, BOLD & UNAFRAID. THE UPS AND DOWNS OF ENTREPRENEURSHIP

Antreprenoriatul este sinonim cu curajul. CurajUL de a construi lucruri, curajul de a forma și motiva o echipă, curajul de a recunoaște că nu ai întotdeauna toate răspunsurile și, mai ales, curajul de a cere ajutorul. Cea mai dificilă misiune a unui antreprenor, însă, este de a se ocupa și gestiona pe sine.

În cadrul acestei sesiuni, vom afla cum sunt capabili antreprenorii să emane încredere, putere și să prezinte o imagine a siguranței de sine, chiar și atunci când sunt cuprinși de vulnerabilitate.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • MADNESS AS A MANIFESTO FOR ENTREPRENEURSHIP. Antreprenoriatul, rollercoaster-ul în care pasiunea este confundată cu nebunia
  • UNDERSTANDING LEADERSHIP. Stiluri de a conduce echipe și perspective asupra succesului. Cum convingem oameni diferiți să înțeleagă și să creadă în viziunea noastră
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

SPEAKING ABOUT THE UNSPEAKABLE. LESSONS LEARNED

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • Teama de eșec, cea mai comună problemă a ecosistemului antreprenorial românesc
  • Fața întunecată a antreprenoriatului despre care rareori se vorbește deschis
  • Despre pasiune, “plase de protecție” și puterea de a ne asuma riscuri
  • Ce caută investitorii de azi la companiile de mâine? Cum îi convingem să creadă în pontențialul afacerii aflate la început de drum?

 

12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

INNOVATION IN ENTREPRENEURSHIP: FROM IDEA TO MARKETPLACE

Pe lângă curaj și depășirea limitelor, antreprenoriatul presupune inovație, creativitate și capacitatea de a rămâne ancorat în realitate, pentru a materializa transforma o simplă idee într-un produs sau serviciu vandabil.

Află de la speakeri cu experiență vastă în domeniu cum te poți folosi de cele mai importante asset-uri pe care ni le oferă lumea de business contemporană pentru a dezvolta afaceri sustenabile. Cum venim cu perspective fresh de identificare a oportunităților? Cât și în ce moduri ne putem folosi de apariția noilor tehnologii pentru creșterea și susținerea afacerii? Cum putem aduce inovație pe piață pentru a menține un avantaj competitiv?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • FROM IDEA TO START-UP. Materializarea ideilor și valorificarea know-how-ului în antreprenoriat
  • BOOST THE DIGITAL TRANSFORMATION. Scalarea smart a businessului prin intermediul tehnologiei
  • SUSTAINABILITY IS A MUST. Cum integrăm responsabilitatea socială în strategia de business? Ce importanță are și în ce fel de ajută pe viitor?
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

THE MODERN ENTREPRENEUR’S SKILLSET. A PRAGMATIC APPROACH

Vizionari, Autentici, Curajoși, Charismatici, Agili – așa arată portretul ideal al antreprenorilor viitorului. Însă, pentru că e dificil să găsim un mix bun, este nevoie să învățăm permanent și să dezvoltăm acele skill-uri care ne pot aduce mai aproape de succes în business.

În această sesiune practică, aveți acces la tactici și strategii aplicate, care pot transforma modul în care trăim, conducem și dezvoltăm o afacere.

  • BRAND YOURSELF. Brandul personal, o investiție, nu o cheltuială. Cum construim un brand personal puternic și, mai ales, cum îl consolidăm?
  • SELL YOURSELF. Limbaj non-verbal, comunicare eficientă, tehnici de persuasiune și alte tips and tricks utile unui antreprenor
  • ORGANIZE YOURSELF. Time management și prioritizarea task-urilor – metode eficiente și facil de implementat

Speakerii zilei

Inovatie

Inovația a fost și încă reprezintă una dintre sarcinile principale ale umanității. Pentru a supraviețui și pentru a îmbunătăți calitatea vieții, eforturile indivizilor de a inova au fost continue. Toate perioadele revoluționare majore ale istoriei au avut în prim-plan inovarea, pentru a crea condiții noi și mai bune de trai, cât și de lucru.

Deși provoacă, uneori, dezordine socială și economică, scopul inovării este mult mai profund decât un avantaj competitiv crescut al unei companii și se referă, de fapt, la crearea unui viitor mai bun.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:00

EAT INNOVATION FOR BREAKFAST

Cum definim, de fapt, inovația? Deși este unul dintre cele mai populare buzzwords când vine vorba de business, nu există un focus când discutăm despre esența inovației. Vom afla de la speakerii din această sesiune cum putem promova o cultură organizaționala bazată pe inovație pentru a menține o poziție competitivă a companiei pe piață.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • THE PSYCHOLOGY OF INNOVATION. Înțelegerea psihologiei umane și a factorilor care ghidează comportamentul uman, esențială pentru organizații
  • RISKY BUSINESS. Cu ce cost vine inovația? Discutăm despre riscuri, asumare și posibilitatea eșecului în business
  • RESPONSIBLE INNOVATION.  Sustenabilitatea ca generator de idei creative: importanța proiectelor de CSR care fac diferența în mediul de afaceri
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

PUT AN EYE ON AI

Companiile conturează strategii pentru incorporarea unei culturi organizaționale ce integrează inteligența artificială (AI), pentru a avea un impact pozitiv asupra forței de muncă. Însă, acest lucru vine cu un cost: disruption. Oricât de tentant ar fi acest fenomen, este o provocare reală la adresa companiei, cât și a individului. Cum putem învăța să scoatem în evidență părțile pozitive ale acestui proces, pentru a evolua și a ne îndrepta privirea către viitor?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • STRATEGY OR STRATEC(H)GY? Integrarea tehnogiei în obiectivele strategice ale companiei
  • SOCIAL INNOVATION THROUGH TECHNOLOGY. Cum putem face bine, inova și crește business-ul, în același timp?
  • TESTING EMERGING TECH. Explorarea permanentă și deschiderea către tehnologie – elemente vitale pentru supraviețuirea organizațiilor cu tradiție, cât și a celor la început de drum
12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

INNOVATION AS TRANSFORMATION. A CEO’S VIEW

Vom asculta perspective diferite ale unora dintre cei mai puternici CEO asupra inovării în cadrul businessului. În ce mod ne putem asigura că inovația este o valoare de bază a companiei? Cum gândim abordări flexibile și în ce fel putem face trecerea de la teorie la realitate?

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • THE INNOVATOR’S CHALLENGE. Provocarea liderilor: integrarea inovației în ADN-ul unei companii și contestarea status-quo-ului
  • CUSTOMER LEADERSHIP. De la oferte tradiționale de produse și servicii, la personalizare, hyper-segmentare și ascultarea nevoilor consumatorilor
  • REWARDING GREAT IDEAS. Recunoașterea creativității și încurajarea diversității de opinii, ca stimulent pentru o cultură a deschiderii și inovației
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

STARING AT THE FUTURE. WHAT’S NEXT?

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • WORKFORCE EXPERIENCE. Crearea și menținerea unor echipe unite, motivate și pasionate pentru fructificarea oportunităților ce pot aduce cu sine inovația
  • BULLETPROOF, BUT OPEN-MINDED. Cel mai bun mix: risk management și deschidere către învățare permanentă
  • MAKING TRENDS OUR FRIENDS. Cum adaptăm trendurile la anatomia organizației și cum putem decide ce e potrivit pentru filosofia de business?

Speakerii zilei

Management

Complexitatea poziției de “Manager” a crescut exponențial. Liderii trebuie să gândească și să planifice la nivel global, dar să acționeze și să răspundă la nivel local. Mai mult decât atât, revoluția tehnologică solicită decizii mai rapide, iar timpul necesar devine din ce în ce mai scurt. De aici și creșterea nivelului de stres pe care trebuie să îl gestioneze un manager.

În acest context, cei aflați în funcții de conducere caută din ce în ce mai mult “sens” în viața lor, tendință care nu trebuie ignorată. De la strategii de business, metode de recrutare, mesaje de marketing și modele de leadership – toate aceste lucruri trebuie redefinite și calibrate la ziua de mâine.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:00

UNLEASH YOUR INNER LEADER

În ciuda faptului că mulți dintre cei care conduc companii de top nu sunt lideri înnăscuți, o bună parte dintre aceștia au parcurs călătoria de la manager la lider, valorificând în totalitate talentele pe care le aveau, dar și petrecându-și timpul pentru a învăța în permanență abilitățile importante care i-au ajutat să reușească.

Motivarea oamenilor, depășirea obstacolelor, crearea de echipe inspirate și secretele dezvoltării acestor abilități pe care orice lider în devenire trebuie să le cunoască sunt unele dintre principalele teme de discuție din acest panel.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • THE FUTURE OF LEARNING & LEADING. Învățarea permanentă – soluția pentru a ne adapta la un viitor incert
  • POWERING INNOVATION. În ce mod putem integra inovația în ADN-ul unei companii?
  • THE EXPERIENCE ECONOMY. De la produse și servicii, la oferirea de experiențe
11:00 - 11:30

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

11:30 - 12:45

STAY INSPIRED

Liderii, printre toate presiunile și cerințele care vin odată cu rolul pe care îl dețin, trebuie să rămână inspirați, pentru a-i inspira, totodată, pe ceilalți. Însă, cum putem găsi surse de inspirație, în timp ce ne concentrăm asupra bugetelor, strategiei, măsurătorilor și obținerii celor mai bune rezultate?

Cum aprindem creativitatea și inovația echipelor? Prin auto-conștientizare, pasiune și dorința permanentă de a învăța și a ne desprinde de abordarea tradițională de a conduce oamenii.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • ROCK YOUR PERSONAL BRAND. Branding-ul personal ca metodă de a reflecta valoarea pe care o aduce un lider în business-ul pe care îl reprezintă
  • DIGITAL TRANSFORMATION: REINVENTING THE ORGANIZATION. Cum pot întoarce liderii tsunami-ul digital în favoarea lor, pentru a supraviețui în mediul de business volatil și complex?
  • NEXT BILLION DOLLAR IDEA. Despre bani, curaj, riscuri și implementarea ideilor care par “nebune” la o primă vedere
12:45 - 13:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

13:30 - 14:30

(TEAM) BUILDING THE FUTURE

Un lider vizionar trebuie să știe cum să satisfacă în permanență nevoia permanentă de direcție a echipelor pe care le conduce. Are o răspundere nesfârșită de a își asigura oamenii că toate grijile lor sunt ascultate și că fiecare dintre aceștia contează în mod egal în dinamica organizațională.

Totuși, cum vor arăta echipele viitorului? În următorii ani, performanța va merge mână în mână cu diversitatea de gen, de generație, de naționalitate și modul în care se va construi o echipă va trebui să fie complet redefinit. În această sesiune vom încerca să anticipăm tendințele care vor avea un impact semnificativ asupra angajaților și angajatorilor în anii ce vin.

LISTEN UP! TALKING POINTS:

  • PEOPLE FIRST. Cultură organizațională centrată pe oameni
  • POSITIVE FEEDBACK. Cum puteți să vă concentrați asupra procesului, nu asupra persoanei, atunci când faceți critici constructive?
  • REDEFINING INCLUSION. Strategii de business cu focus pe diversitate și incluziune
14:30 - 15:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

15:00 - 16:30

MISTAKES I MADE AS A LEADER

Fiecare lider are cel puțin 3 lecții învățate de-a lungul vieții, în urma luării unor decizii slabe de conducere. Vom descoperi împreună ce atitudini ale liderilor se pot transforma în capcane reale și cum putem evita impulsuri de moment care ne pot afecta nu doar compania, cât și viitorul.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • COMMUNICATION ERRORS THAT KILL RESULTS. Tips and tricks pentru a ne face mesajele înțelese corespunzător
  • WORK STYLE DIFFERENCES. Cum evităm conflictul în cadrul echipelor și cum găsim un mix bun al diferitelor stiluri de lucru?
  • MICROMANAGER OR CONTROL FREAK? Despre delegare, control excesiv și priorități

Speakerii zilei

Media & Marketing

Când vorbim despre marketing-ul viitorului, vorbim despre experiențe, despre creativitate și noi modalități de a conduce consumatorul printr-o călătorie senzorială. Mai mult decât atât, digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunitățile de a se promova. Modificarea obiceiurilor de consum media, a noilor canalele disponibile pentru a ajunge la public și introducerea de noi tehnologii modifică felul în care arată o strategie eficientă de marketing.

Vom aduce la aceeași masă unele dintre cele mai mari și importante branduri și agenții pentru a discuta despre ce va mai fi relevant, pe viitor, în marketing, media și comunicare, cât și despre cum putem duce branding-ul la un nivel complet nou.

Parteneri

09:00 - 10:00

HELLO THERE! REGISTER & ENJOY!

10:00 - 11:30

BRAND BUILDING WITH CREATIVITY

Consumatorii de astăzi evaluează relația lor cu un brand dincolo de avantajele raționale. Suntem rareori motivați de logică, însă poveștile și experiențe memorabile duc, de cele mai multe ori, la efectul dorit. Cu toate acestea, cele două necesită creativitate și autenticitate.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • WHAT IS YOUR MISSION? Branduri cu o misiune și un scop clar. Ce poveste spune brandul tău?
  • WHAT’S NEXT FOR CONSUMERS AND BRANDS? Cum putem crea și menține comunități solide pentru a menține vie relația cu consumatorii, în viitor?
  • FROM STATUS-QUO TO STATUS-FLOW. Importanța flexibilității și agilității pentru stimularea inovației
11:30 - 12:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:00 - 13:30

THE CONTENT EXPERIENCE

Trăim într-un ecosistem în care consumatorii așteaptă din ce în ce mai multe experiențe autentice și conținut personalizat. Specialiștii în marketing și media trebuie să se adapteze acestui val și să aibă o abordare centrată pe individ și să  arate în permanență că țin cont de interesele, comportamentele și nevoile unice ale fiecărui consumator în parte.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • CREATING CONTENT ECOSYSTEMS. Conținut relevant de brand și tendințe în storytelling
  • CHOOSING CHANNELS WISELY. Cum alegem cel mai potrivit canal și de ce trebuie să ținem cont în luarea deciziei?
13:30 - 14:30

FOOD FOR THOUGHT. LUNCH BREAK

14:30 - 15:30

ADVERTISING & MARKETING TACTICS THAT REALLY WORK: DRIVING BUSINESS GROWTH

Necesitatea de a utiliza strategii de marketing disruptive este în creștere, însă, odată cu acest lucru, importanța de a măsura și a ne folosi de datele obținute este vitală pentru creșterea unui brand. Ce funcționează și ce nu ajunge la un public care utilizează cele mai bune tehnologii și inovații digitale?

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • NO FEAR OF FAILURE. Marketingul ca experiment: testarea ideilor noi și curajul de a implementa campanii îndrăznețe
  • HUMANIZING MARKETING. De ce este nevoie de o schimbare de mentalitate și o tranziție către marketing-ul umanizat?
  • MARKETING FOR A BIGGER CAUSE. De ce nu e indicat să existe marketing fără CSR și sustenabilitate?
15:30 - 16:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

16:00 - 17:30

A GLIMPSE INTO MARTECH

Tehnologia este elementul care a avut cel mai mare impact asupra marketingului, iar  brandurile au ajuns să investească foarte mult în acest aspect. Însă, foarte puține companii își aliniază investițiile în tehnologie la valoarea strategică pe care doresc să le-o ofere clienților.

Folosită în mod smart, tehnologia poate ajuta marketerii să îmbunatătească relațiile cu consumatorul, prin generarea de idei si soluții inovatoare.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND MACHINE LEARNING TO ENHANCE YOUR MARKETING CAMPAIGNS. Cum arată, în practică, încorporarea AI în marketing?
  • BRINGING TECHNOLOGY TO THE MARKET. Care sunt cele mai importante tehnologii care vor influența modul în care interacționăm, investim și comunicăm? 

Speakerii zilei

Corporate Social Responsibility

Companiile din România au început să înțeleagă importanța sustenabilității și implicării în proiecte de CSR. Există deja mulți jucători care înțeleg că a face CSR fără o bună integrare în strategia de afaceri nu este eficient nici pentru mediul de afaceri, nici pentru comunitățile în care activează. Sustenabilitatea a devenit un concept de business integrat, care face parte din evoluția brandurilor și a companiilor. Acestea au înțeles că trebuie să devină parte din ADN-ul lor și au dezvoltat filozofii de business care au succes pe termen lung și care vor face diferența în comunitățile unde își desfășoară activitatea.

Parteneri

09:00 - 10:00

Înregistrarea participanților

10:00 - 11:30

Sesiunea 1: Cum pot schimba lumea brandurile sustenabile

Companiile care au știut să aleagă sustenabilitatea în fiecare aspect al businessului au pariat pe o carte câștigătoare. Investițiile în sustenabilitate nu sunt de formă, ci de fond, pentru că pe termen lung aduce valoare și profit companiei. Mai mult, orice investiție în acest domeniu este sub lupa investitorilor care au început să acorde o mare importanță rapoartelor non-financiare, unde văd care este solvabilitatea business-ului pe termen lung.

Strategiile acestor companii sunt creionate pe termen lung, astfel pot să dezvolte durabil nu doar businessul, ci și comunitățile, alți parteneri, practic tot lanțul de valoare. Un asemenea atu le face să fie în pole position, să fie lideri de renume în industrie și să inspire alte companii. Despre ele vom vorbi în această sesiune și vom afla care sunt resorturile după care aleg să investească în sustenabilitate.

VORBITORI: 

Andreea Idriceanu, Communication Manager, RoRec
Inka Pieter, Director CSR & Environmental Strategy, KLM
Irina Ionescu, Head of Communication & Public Affairs, Coca-Cola HBC România
Sorin Elisei, Senior Consultant, Deloitte România
Cristina Bazavan, jurnalist și blogger
Sorin Cadar, medic primar ORL, președintele Asociației Române de Homeopatie Clinică
Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life 

Sesiunea este moderată de Diana Cosmin, jurnalist de lifestyle

Teme de discuție:

  • Cum percepem sustenabilitatea în funcție de ce se întâmplă pe termen lung în companie?
  • CSR gratis? Nu există!
  • Inovația pe aripile sustenabilității
  • Raportarea non-financiară, sursă de încredere pentru parteneri
  • Asociația pentru promovarea asigurărilor (APPA) - Campania "Trăiește viitorul!"
11:30 - 12:00

Pauză de cafea

12:00 - 13:30

Sesiunea 2: Eroii sustenabilității in 2018

O companie sustenabilă este un erou modern, pentru că trebuie să se lupte în primul rând cu schimbarea mentalităților. Să schimbe paradigma și să transforme realitatea într-una care să rămână durabilă pentru generațiile viitoare. Doar cei care știu să transforme această realitate, să o modeleze în beneficiul mediului, al comunităților, al oamenilor vor fi liderii sustenabilității pe termen lung.

Partea interesantă este că tot mai mulți oameni au început să fie interesați de sustenabilitate, nu doar companii sau ONG-uri. Sunt oameni din comunicare, din marketing, din tehnologie, care își doresc să folosească inovațiile pentru a ajuta la dezvoltarea durabilă a planetei pe termen lung. Vedem zi de zi cum omenirea a forțat darurile oferite de Pământ și acum este nevoie să refacem ceea ce s-a stricat în câteva decenii pentru a putea trăi confortabil în următorii ani. Din acest motiv, eforturile conjugate ale tuturor celor interesați pot schimba lucrurile în bine pe termen lung. Aceștia sunt eroii zilelor noastre, cei care fac din sustenabilitate un dat.

Vorbitori:

Mădălina Puiu, CSR Programs Coordinator, Orange România
Adina Copăceanu, Trade Marketing Manager, Orange România
Mirela Nemțanu, Director Executiv, HOSPICE Casa Speranței
Vlad Voiculescu, cofondator, MagiCAMP
Valeriu Nicolae,
consultant, trainer și jurnalist
Tudor Colțan, avocat și Fondator Legal Runners
Florin Ghindă, Trainer, Fondator Româniapozitivă.ro

Sesiunea este moderată de Marta Ușurelu, Owner al revistei Biz.

Teme de discuție:

  • Tech a Break: CSR în era digitală
  • Antreprenorii sociali schimbă comunitățile
  • Cum putem schimba România în bine
  • Ideile care schimbă paradigme
  • Viitorul se clădește acum
13:30 - 14:15

Pauză de prânz

14:15 - 15:30

Keynote speech – Thomas Kolster

The Two-Headed Purpose Monster - Putting real purpose to work

Thomas Kolster este un om în misiune, unul dintre pionierii timpurii în spațiul “fă bine”, care a creat termenul Goodvertising pentru a descrie schimbarea peisajului publicitar care a devenit o mișcare în sine.

Ca profesionist de peste 16 ani, el este o voce vocală pentru publicitate și cartea sa “Goodvertising” este cea mai cuprinzătoare carte de până acum care explorează comunicarea pentru totdeauna.

Este un vorbitor cheie cu experiență la nivel mondial, prezentat la evenimente precum SXSW, Eurobest, D & AD, Epica, ad: tech & Sustainable Brands, un cronicar pentru publicația Guarard și alte publicații și un juriu regulat la emisiunile de premii internaționale.

Ca antreprenor pasionat și agent de schimbare, a lansat platforme de impact precum Cph: Change and Wheregoodgrows.com.

Huffington Post îl numește “Lider de inspirație”

Speakerii zilei