fbpx

Alex Bratu

  Country Manager, JYSK România și Bulgaria

Alex Bratu este Country Manager pentru JYSK România din ianuarie 2010. În cei 10 ani de când lucrează la JYSK, compania s-a extins de la 12 la 76 de magazine în țară, cifra de afaceri a crescut de la 60  la 482 de milioane de lei, iar numărul de angajați a crescut de la puțin peste 100 la peste 800 de angajați.

Înainte de a lucra pentru retailerul danez de mobilier și decorațiuni interioare a ocupat pozitia de Director Comercial la Intersport, unde a avut rolul de a dezvolta franciza Intersport în România.

Împletește pasiunea pentru retail cu cea pentru muzică și spune că muzica, asemenea retailului, este un domeniu în care exista foarte multă matematică și precizie. Crede că muzica e cea mai exactă artă dintre toate. Își compune singur muzica și versurile și a produs până acum două albume rock.

Despre retailul actual, Alex crede că tehnologia a schimbat fundamental atât comportamentul consumatorilor, cât și felul în care funcționează întreaga piață de retail, de la modalitatea de cumpărare și procesul de luare a deciziei, până la vizibilitatea stocurilor. Accesul la tehnologie a plafonat diferențele dintre zone variate ale țării.

Pentru a fi în permanență adaptat la cerințele pieței, JYSK investește enorm în tot ceea ce înseamnă tehnologizare și digitalizare. Magazinele sunt din ce în ce mai digitalizate, de exemplu, angajații din magazine au telefoane mobile pe care pot realiza orice ține de task-urile lor – pot vedea stocuri, pot face rezervări și comenzi, pot verifica rapoarte și multe altele.