Program

Parteneri

Antreprenoriat. MASTERS OF UNCERTAINTY

Pandemia de COVID-19 continuă să accelereze și, odată cu ea, cresc și provocările economice. Nu există o modalitate de a ști cu siguranță când se va termina și care vor fi consecințele. Totuși, cum putem face față acestei incertitudini care pare să ne acapareze?  O soluție ar fi să îi avem drept reper pe antreprenori, indivizi obișnuiți deja cu ideea că, deși viitorul este imprevizibil, poate fi modelat prin acțiuni umane care transformă lumea într-un loc mai bun.

La Zilele Biz, vă invităm să îi cunoașteți pe acești Masters of Uncertainty, să vă inspirați și să vă lăsați ghidați în lumea antreprenorială, prin insight-uri legate de luarea deciziilor, de conturarea strategiilor de business, de modalități creative de a vedea incertitudinea drept oportunitate.

Parteneri

11:00 - 12:00

E-SESSION. A JOURNEY TO ENTREPRENEURLAND

Antreprenorii joacă un rol-cheie în economie, iar lipsa apariției unor noi startup-uri și companii are implicații semnificative pentru rezultatele economice, în special pentru ocuparea forței de muncă. Statul susține prin diverse măsuri startup-urile existente și crearea de noi firme, însă este datoria fiecărui actual sau viitor antreprenor să devină auto-didact și să experimenteze, să testeze diverse scenarii și să își depășească limitele.

Vom descoperi cum este redefinit antreprenoriatul în ziua de astăzi, cum putem beneficia de puterea networking-ului și ce skill-uri sunt esențiale în această călătorie.

  • Skill-urile viitorului sau skill-urile prezentului? Care sunt abilitățile pe care trebuie să le valorificăm?
  • Mindset de antreprenor, atitudine de CEO. Provocările unui business în creștere
  • Cum crești un unicorn. Gândește de la început la scară globală
  • Networking-ul în era digitală. De la idee, la relații pe termen lung. Conexiunile de impact și puterea lor asupra dezvoltării unui business
  • Educația financiară. Un must-have pentru orice antreprenor implicat
  • Arta de a vinde sau arta de a NU vinde?
  • Investiția în sine, cea mai bună afacere. Importanța dezvoltării personale și a educației permanente
  • Tranziția angajat – antreprenor. Cum ne putem avânta cât mai lin în această provocare?

SPEAKERI:

Cabral Ibacka, content creator

Marta Ușurelu, Owner Biz

Tiberiu Moisa, Director General Adjunct MidCorporate & IMM Banca Transilvania

12:00 - 13:00

ONE STEP AHEAD. LET’S FIGHT TODAY THE CHALLENGES WE MEET TOMORROW

2020 este anul în care orice antreprenor a fost nevoit să învețe, să se adapteze, să întâmpine fiecare zi cu putere. Au fost gândite strategii creative, au fost luate măsuri de fidelizare a clienților și s-a demonstrat că trebuie să trecem cu toții acest test de reziliență.

Adaptarea a devenit o realitate în mediul de business, astfel încât ne-am propus să dezbatem de ce ideea de “too big to fail” a scos la lumină adevărații câștigori ai acestei crize. Vom vorbi despre cum ne putem pregăti astăzi pentru ziua de mâine și cum putem întâmpina cu succes orice provocare.

  • Antreprenor de criză lungă. Ce pot face azi pentru a face față zilei de mâine?
  • Digitalizarea ca stil de viață. Accelerarea tranziției către un univers hyper-digitalizat
  • Reziliență - cuvântul anului 2020. Ce ne așteaptă în 2021?
  • Mindsetul sustenabil. În ce fel poate responsabilitatea să țină oamenii aproape, chiar și în vremuri de criză?
  • Puterea parteneriatelor durabile. Alianțe strategice formate în criză

SPEAKERI:

Corneliu Bodea, CEO Adrem & Președinte CRE

Radu Savopol, Fondator 5 To Go

Emil Munteanu, co-fondator & Managing Partner la ATRA Doftana

Dragoș Anastasiu, CEO & Owner Eurolines România

13:00 - 14:00

MEET THE CHAMPIONS OF REINVENTION

De îndată ce a fost instituită starea de urgență, unii actori din mediul de business s-au blocat sau au preferat să aștepte deciziile și măsurile guvernului. Totuși, au existat antreprenori curajoși, pe care perioada aceasta i-a făcut să se auto-depășească. Oameni capabili nu doar să supraviețuiască unei crize, ci să se reinventeze și să crească businessurile pe care le conduc.
Vom vedea câteva exemple de companii care au dat dovadă de maturitate şi s-au repliat extrem de repede; vom cunoaște Campionii Reinventării!

SPEAKERI:

Cristian Hossu, Managing Partner, MyConnector / Good-Food.ro / Universum Events

Cristina Tarasevici, cofondatoare Blue Lagoon Clean

Răzvan Crișan, cofondator Kane Group

Gabriel Stanciu, director general al Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova

Speakerii zilei

Inovatie

MASTERS OF UNCERTAINTY

În 2020, viețile ne-au fost date peste cap. Acum, mai mult ca oricând, societatea se uită la comunitatea profesioniștilor în cercetare și inovație pentru a răspunde provocărilor emergente. Pe măsură ce privim spre viitor, rolul pe care îl joacă inovația și ideile transformatoare își revendică locul în dezvoltarea societăților și devine catalizator al schimbărilor sociale, economice și de mediu.

În cadrul zilei de Inovație, vom examina cum poate fi susținut impactului cercetării vom încerca să aflăm de la experți în domeniu cum pot fi aliniate mediul academic, mediul de business, autoritățile și toți ceilalți actori relevanți pentru a determina creșterea pe toate fațetele societății. Ne propunem să redescoperim forța unică a inovației și să evidențiem poziția pe care o joacă în crearea unor ecosisteme durabile, mereu pregătite pentru creștere.

Parteneri

11:00 - 12:30

E-KEYNOTE LA VIE “REMOTE”

Trecerea la „remote workplace, remote life, remote everything” a venit pe neașteptate, odată cu multă confuzie, întrebări și frustrări. Unii lideri au simțit că pierd controlul, alții au schimbat cu ușurință și deschidere modul de lucru, însă celor mai mulți li s-a părut un experiment interesant să aibă toți angajații acasă. La rândul lor, angajații s-au confruntat cu provocarea de fi productivi în acest context atipic.

Vom face un overview al acestei perioade, în timp ce ne propunem să aflăm în ce fel a contribuit inovația la adaptarea cât mai rapidă la acest nou stil de viață. Crearea unei rutine, folosirea eficientă a tehnologiei, securitatea IT și multe alte provocări. În cadrul zilei dedicate Inovației, vom afla cum putem trece peste această perioadă într-un mod smart și inovator, împreună.

  • Lecțiile crizei și lumea post-pandemie. Ce a învățat domeniul Business&Tech în urma acestei perioade?
  • Digitalizare fără frontiere. Cine au fost campionii soluțiilor de digitalizare în timpul pandemiei?
  • Investitorii, din ce în ce mai atrași de companiile inovatoare. În ce domenii sunt dispuși să investească în plină criză?
  • Viitorul în Cloud. Soluții, avantaje și provocări pentru mutarea businessului pe platforme bazate pe cloud.
  • Security Now! Cum îți protejezi compania și angajații în noua eră remote work.

SPEAKERI:

Andrei Pitiș, Cofondator Innovation Labs, CEO Simple Capital

Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager Romania, Bulgaria & Moldova Kaspersky

Alexandru Mihalache, Head of Digital Channels, UniCredit Bank

Alex Băloi, Director SoHo, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania

Alexandru Costache - Head of Mobile Product Management, Samsung Electronics România și Bulgaria  - ”Ghid de leadership în inovație. Care sunt tehnologiile care ne vor redefini viitorul

12:30 - 13:30

E-SESSION THE DIGITAL MINDSET

Inovațiile tehnologice, digitalizarea şi automatizarea au devenit o realitate, fapt ce a determinat adaptarea la noua normalitate. Investițiile în inovaţie şi soluții digitale au condus la experienţe interesante pentru angajați, clienți, parteneri sau furnizori atât în offline, cât şi online. Într-o perioadă în care companiile au trebuit să se reinventeze spontan, curajul de a testa, experimenta și exploata inovația au fost elementele salvatoare.

Nu putem ști care e scenariul următor, dar, cu siguranță, viitorul ne rezervă un univers mult mai digitalizat, iar business as usual va fi doar un concept învechit.

  • Inovație românească la scară globală. Proiecte locale care cuceresc lumea prin tehnologii noi.
  • Managerul meu, chatbotul. România trece la următorul nivel - hiperautomatizarea
  • Transformarea modelelor de business. Optimizarea proceselor de business și creșterea performanței unei companii cu ajutorul tehnologiei
  • E-commerce, noua realitate. Schimbarea de paradigmă care a influențat atât modalitățile de promovare, cât și îmbunătățirea infrastructurii magazinelor online

SPEAKERI:

Liviu Drăgan, Chairman DRUID

Sergiu Neguț, Co-founder & EVP FintechOS

Mădălina Ilie, CEO & Founder Manna Foods Solutions

Sorina Iuga, CEO aRchiHype

Vlad Măcelaru, Co-fondator ClarK

Gabriel Stanciu, director general al Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova

Speakerii zilei

Management

MASTERS OF UNCERTAINTY

În leadership, ieșirea din zona de confort este o necesitate continuă, însă ultimele luni s-au dovedit a fi extrem de dificile pentru orice manager din mediul de business. Pandemia a schimbat brusc „regulile jocului” și deținătorii frâielor companiilor s-au văzut nevoiți să conducă businessuri, uneori cu venituri de zeci de milioane de euro, din sufrageria de acasă. Liderii s-au văzut puși în fața unui test suprem de caracter și determinare în fața oamenilor din întreaga lume, în fața clienților, angajaților, partenerilor de business, familiilor și chiar în fața lor însuși.

Vom vorbi cu liderii de afaceri din țara noastră despre modul în care au gestionat atât personal, cât și profesional, această perioadă. Ce metode creative au adoptat, ce le-a fost de ajutor lor și companiilor pe care le conduc pentru a face față cu bine acestei crize și a ieși mai puternici din ea?

Parteneri

11:00 - 12:00

WE ARE THE (PANDEMIC) CHAMPIONS

Economia s-a schimbat radical în numai câteva săptămâni de pandemie, impactul stării de urgență fiind unul devastator pentru un număr mare de companii. Chiar dacă această perioadă a determinat o serie de manageri să pună lacătul pe ușă și a lovit puternic în profiturile companiilor, ca în fiecare criză, au existat și învingători.

Sunt cei care nu s-au mulțumit să aștepte ajutor de la stat și s-au luptat să păstreze întreaga echipă. Sunt cei care au riscat și au deschis un business nou, chiar dacă afacerea de bază se lupta din greu să supraviețuiască. Ori, sunt cei care au văzut o oportunitate și au schimbat radical macazul, investind într-o nouă linie de producție. Sunt liderii care au dat dovadă de flexibilitate și viziune și au reușit să crească exponențial cifra de afaceri a companiei în perioada pandemiei.

  • Curaj la superlativ. Cum să deschizi un business pe timp de pandemie?
  • Scenarii optimiste. Cum conduci și, mai ales, cum crești un business în criză?
  • Investiții inspirate. În ce direcții să ne orientăm pentru a face investiții smart într-o perioadă de criză?
  • Câștigătorii erei coronavirus. Ce domenii cu crescut în perioada pandemiei?

SPEAKERI:

Daniel Gross, General Director, REWE România

Irina Munteanu, CFO, Veolia

Andreea Petrișor, Managing Director, foodpanda România

Alexandru Lăpușan, CEO&Co-Founder, Zitec 

12:00 - 13:00

E-SESSION REMOTE LEADERSHIP

Criza de sănătate publică a dat peste cap cele mai multe dintre planurile companiilor și a invalidat toate teoriile din manualele de management și leadership. Într-un timp record, lideri din toate colțurile lumii s-au văzut nevoiți să se adapteze și să învețe să conducă echipe de la distanță, că comunice și să motiveze angajații diferit, astfel încât să obțină din partea acestora un nivel de performanță cel puțin egal cu cel dinaintea pandemiei, fără să cadă, însă, în capcana micromanagementului.

Cum au reușit liderii de succes ai momentului să facă față tuturor acestor noi provocări?

  • Leadership în vremuri tulburi. Cum poți fi un lider bun offline, dar și remote?
  • Echipe virtuale. Moduri smart de a motiva o echipă de la distanță
  • Workplace reinventat. Cum să conduci un business cu venituri de milioane de euro din sufragerie?
  • Agile leadership redefinitCompanii mai puternice în urma crizei, într-o lume VUCA

SPEAKERI:

Mirela Nemțanu, CEO, Hospice Casa Speranței

Horia Adrian, Director General, Holcim România

Mihai Ghyka, Business Consultant, Dal Principe Consulting

13:00 - 14:00

SOCIALLY DISTANCED LEADERS. HOW TO BE A GOOD MANAGER..FROM HOME?

Atunci când situația este incertă, instinctul uman și pregătirea de bază în management pot determina liderii - din teama de a lua măsuri greșite - să amâne acțiunea și să minimizeze amenințarea până când situația devine mai clară. Provocarea se dublează atunci când ești forțat de circumstanțe să conduci echipa remote, pe o perioadă nedeterminată.

În cadrul acestui workshop, vom învăța cum să ne comportăm, astfel încât să nu eșuăm la testul de leadership în era coronavirusului și să nu rămânem în urmă, în încercarea de a controla criza. Trecerea acestui test provoacă liderii să acționeze într-un mod urgent, onest și uman, recunoscând că greșelile sunt inevitabile și stabilirea unei viziuni este modalitatea de a ajuta echipele să facă față haosului.

SPEAKERI:

Radu Atanasiu, Lecturer of Thinking and Deciding in Business, MSM România

Florin Ilie, Deputy CEO, ING România

Adrian Stanciu, Dean of Knowledge & Leadership, MSM România

Sergiu Neguț, Associate Dean of Entrepreneurial Growth, MSM România

Speakerii zilei

Media & Marketing: The MASTERS OF UNCERTAINTY

În 2020, liderii din media și marketing s-au aflat, mai mult ca niciodată, în momentul ideal pentru a asculta cu adevărat vocea consumatorului. Într-o perioadă în care planuri mărețe de marketing au fost suspendate, brandurile și agențiile nu au fost inactive, ci au depus toate eforturile pentru a veni în sprijinul comunităților și partenerilor. Înțelegerea contextului și, mai ales, a anxietăților și nevoilor clientului au condus la măsuri și acțiuni concrete și la purpose-branding în timp real.

În cadrul zilei de Media și Marketing, vom explora cele mai creative și responsabile campanii, strategii și inițiative. Vom descoperi cum am reușit să fim împreună ca societate, branduri și consumatori și cum marketingul nu înseamnă doar smart storytelling, ci acțiuni concreteajunge la public și introducerea de noi tehnologii modifică felul în care arată o strategie eficientă de marketing.

Vom aduce la aceeași masă unele dintre cele mai mari și importante branduri și agenții pentru a discuta despre ce va mai fi relevant, pe viitor, în marketing, media și comunicare, cât și despre cum putem duce branding-ul la un nivel complet nou.

Parteneri

11:10 - 11:40

E-KEYNOTE: MARCOMM IN TIMES OF CHAOS. THE HONEST OVERVIEW

O strategie smart de comunicare trebuie să includă o înțelegere profundă a pieței țintă, a vieței de zi cu zi a consumatorilor, să știe care sunt provocările și bucuriile lor. În teorie, totul sună excelent, însă pandemia care a adus cu sine distanțarea socială a răsturnat aproape tot ceea ce știam despre marcomm. Oamenii simt anxietate, rutina lor zilnică s-a schimbat complet, unii și-au pierdut slujbele sau își riscă sănătatea pentru a menține serviciile esențiale funcționale. Așadar, rolul brandurilor nu se mai limitează la a oferi niște produse sau servicii, ci la a fi acolo pentru comunitate.

Pentru că este nevoie mai mult ca oricând, vom asculta un keynote speech despre responsabilitate, transparență, empatie și curaj, într-un overiew onest al acestor luni și vom vedea cum au fost reevaluate în timp real planuri mărețe de comunicare în lumina coronavirusului.

KEYNOTE SPEAKER:

  • Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient
11:45 - 12:35

E-CASE STUDIES: STRATEGY IS POWER

Nu există un manual de marketing care să ne învețe cum să gestionăm o asemenea perioadă provocatoare. Însă, implementarea își spune mereu cuvântul.

SPEAKERI:

  • Victor Rotariu, Head of Strategy, Insights & Content, Wavemaker - „It’s not COVID. It’s you”
  • Felix Tătaru, Advisory Vice-President, IAA Global
  • Hortensia Năstase, Vice-President Creative Services, Lowe Group
12:35 - 13:45

E-SESSION: UNDERSTANDING THE NEW REALITY

Multe dintre planurile stabilite de echipele de marketing la începutul lui 2020 s-au schimbat 360°. A fost un an de adaptare și reajustare, de supraviețuire și reinventare. Ce a adus pandemia în viețile noastre, cum arată noul context de business și, mai ales, cum să ne pregătim pentru ce urmează?  Cum și-au regândit companiile strategia și redimensionat bugetele? Cu ce fel de conținut rezonează mai bine consumatorii acum? 

SPEAKERI:

  • Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager, Porsche România
  • Cristina Pateșan, Business Unit Director, Good Routine®
  • Ana Maria Băjan, Executive Marketing & PR Director, Caroli Foods Group (Sigma)
  • Raluca Nicolaescu, Head Of Marketing, Mastercard România
13:45 - 14:45

E-CASE STUDIES: CREATIVITY: INSIDE OUT

Patru directori de creație prezintă detalii din culisele celor mai puternice campanii de anul acesta, cu suișuri și coborâșuri, schimbări de strategie, provocări și lecții învățate.

SPEAKERI:

  • Robert Tiderle, Owner, Papaya Advertising
  • Cătălin Dobre, Chief Creative Officer Mccann Worldgroup România, Regional CD Mccann CEE
  • Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Group România & CEE Europe
14:45 - 15:00

E-NOTE: MARCOMM IN TIMES OF CHAOS

O strategie smart de comunicare trebuie să includă o înțelegere profundă a pieței țintă, a vieței de zi cu zi a consumatorilor, să știe care sunt provocările și bucuriile lor. În teorie, totul sună excelent, însă pandemia care a adus cu sine distanțarea socială a răsturnat aproape tot ceea ce știam despre marcomm. Oamenii simt anxietate, rutina lor zilnică s-a schimbat complet, unii și-au pierdut slujbele sau își riscă sănătatea pentru a menține serviciile esențiale funcționale. Așadar, rolul brandurilor nu se mai limitează la a oferi niște produse sau servicii, ci la a fi acolo pentru comunitate.

INSPIRATIONAL SPEAKER:

  • Bogdan Naumovici, Managing Partner, 23 Communication Ideas
15:00 - 16:20

E-SESSION: INNOVATE, CREATE, SHARE

Strategiile gândite la începutul anului nu se mai potrivesc cu noua realitate. Zeci de întrebări își caută răspunsuri care să ne ajute să navigăm printre provocările și oportunitățile care se întrevăd acum la orizontul industriei de marketing și comunicare.

SPEAKERI:

  • Andreea Damian, Account Director & Media Domain Lead, Kantar Insights România - „Cum arată noua realitate în rândul consumatorilor?”
  • Paul Markovits, Vicepreședinte de Marketing, United Romanian Breweries Bereprod
  • Ionuț Vlad, Cofondator & CEO, Tokinomo
  • Mirela Nemțanu, CEO, Hospice Casa Speranței
  • Mihai Mănescu, Communication & Brand Manager, Hospice Casa Speranței
  • Matei Dima, Actor, Scenarist, Producător și Regizor

Speakerii zilei

CSR: MASTERS OF UNCERTAINTY

Sustenabilitea, CSR-ul sau acel “social purpose” reprezintă un domeniu care a câștigat mult teren în România în ultimii ani, fiind inclus negreșit în planurile de comunicare sau în strategiile de business ale companiilor, însă publicul larg e puțin familiarizat cu acești termeni. Cu toate acestea, odată cu pandemia de COVID-19, companiile au avut ocazia să demonstreze că nu aplică doar la nivel teoretic aceste concepte care sună frumos, ci sunt prezente și mereu pregătite să acționeze în folosul comunităților. Mediul privat a demonstrat în 2020 că trebuie să ne orientăm întotdeauna către brandurile care fac bine, pentru că nu vor dezamăgi într-o situație de criză.

În cadrul zilei de CSR, vom discuta cu acele Companii de Bine care au ajutat România să se vindece în această perioadă incertă și vom afla ce arii sunt încă neexploatate, pentru a avea o hartă cât mai clară a inițiativelor de acest fel din țara noastră.

Parteneri

11:00 - 11:20

E-KEYNOTE: 2020, THE YEAR WHEN “CSR” WAS NOT JUST A COOL WORD

2020 a fost un an tumultuos la nivel global, care a adus cu sine și multe perturbări în domeniul sanitar, al politicii, societății, economiei și mediului. Reacționând rapid la aceste schimbări, mediul de business a adoptat o poziție proactivă, în ciuda haosului care domina.

Vom asculta un keynote speech pentru a descoperi cum s-au mobilizat liderii de business pentru a aduce schimbarea în România. Obiectivele de Dezvoltare Durabilă nu au mai fost doar o parte a strategiei, ci, în 2020, transparența și responsabilitatea au devenit mantra modului actual de a conduce afacerile. În plus, vom afla în ce fel digitalizarea a deschis oportunități extraordinare în rezolvarea problemelor din societățile actuale în cele mai eficiente moduri.

KEYNOTE SPEAKER:

  • Melania Medeleanu, Co-Fondator, Asociația Zi De Bine; Co-Fondator și Președinte, Asociația Magicamp
11:20 - 11:40

E-SESSION: SUSTAINABLE BRANDS CHANGE THE WORLD

Companiile care au știut să aleagă sustenabilitatea în fiecare aspect al businessului au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil nu doar businessul, ci și comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.

Vom avea alături lideri de renume în industrie, care își propun să inspire alte companii, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează alături de echipele pe care le conduc, pentru a crea împreună o Românie mai bună.

SPEAKER:

  • Sonia Năstase, Business Executive Officer, Nestle Nespresso România
11:40 - 12:00

E-SESSION: SUSTAINABLE BRANDS CHANGE THE WORLD

Companiile care au știut să aleagă sustenabilitatea în fiecare aspect al businessului au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil nu doar businessul, ci și comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.

Vom avea alături lideri de renume în industrie, care își propun să inspire alte companii, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează alături de echipele pe care le conduc, pentru a crea împreună o Românie mai bună.

SPEAKERI:

  • Mihaela Niță, Corporate & Government Affairs Manager, Coca-Cola România
  • Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România
12:00 - 13:00

E-ROUNDTABLE: THE HEROES OF SUSTAINABILITY

O companie sustenabilă este un erou modern, deoarece trebuie să lupte în primul rând cu schimbarea mentalităților. Cu schimbarea paradigmei și transformarea realității în una care va oferi o lume mai bună pentru generațiile viitoare. Numai cei care știu cum să transforme această realitate, să o modeleze în beneficiul mediului, al comunităților și al oamenilor vor fi liderii durabilității pe termen lung.

Ei sunt eroii de astăzi, cei care fac din CSR un dar pentru oamenii de mâine.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • Risipa de alimente. Cum luptă companiile pentru a evita risipa de alimente, o cauză profundă pentru impactul asupra mediului, agriculturii și a vieții omului. 
  • Responsible leadership. Responsabilitatea socială, principala preocupare a liderilor în contextul pandemiei
  • Transparență și credibilitate. Cele două elemente cheie care oferă greutate oricărei strategii de CSR
  • Consumatori atenți și responsabili. În ce fel pot comunitățile să taxeze neimplicarea companiilor?

SPEAKERI: 

  • Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR LIDL România
  • Gabriel Sescu, Președinte Banca pentru Alimente
  • Gina Neacșu, voluntar la Asociația David Alexandru
  • Elena Dinu, expert în problematica reducerii risipei alimentare
13:00 - 14:00

E-SESSION: SUSTAINABLE BRANDS CHANGE THE WORLD

Organizațiile care au știut să aleagă sustenabilitatea au pariat pe o carte câștigătoare. Strategiile lor au impact pe termen mediu și lung și dezvoltă într-un mod durabil comunitățile și societatea în care își dezvoltă activitatea.

Vom avea alături lideri de renume, care își propun să inspire societatea, prin puterea exemplului și prin bunele practici pe care le implementează, pentru a crea împreună o Românie mai bună.

LISTEN UP! TEME DE DISCUȚIE:

  • Obiectivele de Dezvoltare Durabilă. De la direcții pentru schimbare, la realități imediate
  • Raportarea non-financiară, cea mai bună oportunitate de business. În ce mod poate acest proces să ajute companiile să crească?
  • Schimbări cu impact pe termen lung. Importanța conturării unui plan de CSR cu bătaie lungă
  • Inovație, agilitate și creativitate în CSR. Idei smart aplicate în timp real
  • Reputație sau promovare? Cât trebuie să cântărească promovarea unui proiect de CSR în strategia generală?
  • Sustenabilitatea, un motor de creștere pentru companii. În ce fel sunt mai atractive pentru investitori companiile responsabile?
  • Motivele principale din spatele misiunilor sociale. De ce aleg companiile să se implice în astfel de proiecte?
  • Angajați implicați, angajați fericiți. Idei de engagement al angajaților în proiectele de CSR

MOTIVATIONAL SPEAKERI:

  • Carmen Uscatu, Co-Fondator Asociația Dăruiește Viața și Oana Gheorghiu, Co-Fondator, Asociația Dăruiește Viața în dialog cu Alex Grecu

SPEAKERI:

  • Marian Rădună, Vicepreședinte, Geeks For Democracy
  • Alexandru Ion, co-fondator și co-președinte Ideo Ideis
  • Pavel Bartoș, actor

Speakerii zilei